Εφαρμογή smartphone θα πιστοποιεί τη γνησιότητα ενός κονιάκ
Δες αν το ποτό σου είναι “γνήσιο” μέσω smartphone
Eίτε το πιστεύουμε είτε όχι, ακόμα και τα κονιάκ παραχαράσσονται. Εάν μιλάμε, όμως, για μια από τις πιο γνωστές εταιρείες premium κονιάκ Remy Martin (της ανήκει μεταξύ άλλων και η “δική μας” Metaxa), τότε η τεχνολογία μπορεί να προασπίσει τη γνησιότητα ενός ποτού με ιδιαίτερα εφευρετικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Για να μη χρειάζεται να καλούμε ειδικούς κάθε φορά που ετοιμαζόμαστε να καταναλώσουμε ένα κονιάκ, η γαλλική εταιρεία σκέφθηκε έναν καινοτόπο τρόπο επαλήθευσης της γνησιότητας του ποτού, επιστρατεύοντας ένα smartphone και την τεχνολογία NFC.
Το “διασυνδεδεμένο” μπουκάλι, όπως ονομάζεται, θα διαθέτει “ταμπελάκι” επαλήθευσης, το οποίο θα αναγιγνώσκεται όταν θα πλησιάζουμε το κινητό μας τηλέφωνο στο μπουκάλι του κονιάκ.
Το κονιάκ είναι ένα λικέρ από αποσταγμένο κρασί το οποίο κατά τη συνήθη πρακτική των παραγωγών ωριμάζει για έξι χρόνια αν και υπάρχουν και πιο φθηνά κονιάκ που αφήνονται να ωριμάσουν για αρκετά πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Η Remy Martin έχει να υπερηφανεύεται ότι αφήνει τα δικά της κονιάκ να ωριμάσουν για τουλάχιστον 10 χρόνια, με ορισμένα εξ’ αυτών να φτάνουν και τα 37 χρόνια ωρίμανσης.
Το τσιπάκι επαλήθευσης θα βρίσκεται στο καπάκι ώστε ο χρήστης να ακουμπά το κινητό του και να και να ελέγχει εάν η φιάλη έχει ανοιχθεί.
Όπως αντιλαμβανόμαστε, το καπάκι είναι η ιδανική επιλογή για μια τέτοια ιδέα, από τη στιγμή που αποτελεί μια επίπεδη επιφάνεια ώστε να ακουμπήσει ο χρήστης το κινητό του, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και τη δικλείδα “ασφαλείας” του ποτού.
Εάν το σφράγισμα έχει πειραχθεί, το τσιπάκι βγάζει την ένδειξη “ανοιγμένο” στην οθόνη του smartphone. Η εταιρεία θα διαθέσει επίσης μια ειδική εφαρμογή για smartphone – αρχικά, αποκλειστικά σε Android, καθώς το NFC chip των iPhone είναι κλειδωμένο.
Κάθε φορά που ο χρήστης θα επαληθεύει την γνησιότητα του ποτού του, θα αμοίβεται με πόντους και άλλα δωράκια, αν και πρέπει να διευκρινιστεί ότι μιλάμε για κονιάκ που κοστίζουν πολλά ευρώ.
Προς το παρόν, η ιδέα θα εφαρμοστεί στην αγορά της Κίνας από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.