• Μετά από καταγγελίες πολλών καταναλωτών στην Κορινθία για την λειτουργία της ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαπιστώθηκε ότι :
• Δεν υπάρχει με ευθύνη της ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ επαρκής πληροφόρηση για τα δρομολόγια Αθηνών-Κορίνθου-Κιάτου, ιδιαίτερα μετά τις ματαιώσεις τακτικών δρομολογίων κατά τις νυκτερινές ώρες.
• Οι καταναλωτές δεν μπορούν να πληροφορηθούν με επάρκεια τις ώρες εκτέλεσης των δρομολογίων, αφού τα αναρτημένα στο διαδίκτυο δρομολόγια είναι αντικρουόμενα και απουσιάζει οιοδήποτε τηλέφωνο του Σταθμού ΟΣΕ Κορίνθου, αλλά και Αθηνών.
• Οι υπάλληλοι της ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνούνται να δώσουν πληροφορίες και τα στοιχεία τους.
• Χθές 7.5.2015, αμαξοστοιχία της ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρνήθηκε να παραλάβει περίπου 40 επιβάτες στο ΣΚΑ Αχαρνών, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να περιμένουν επί 1 ώρα για το επόμενο δρομολόγιο.
• Μετά από τα παραπάνω αποστείλαμε έγγραφο μας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το οποίο ζητάμε:
• Α) Εμφανίσετε τηλέφωνα του Σταθμού ΟΣΕ Κορίνθου, αλλά και Αθηνών.
• Β) Παύσετε χρέωση στο τηλέφωνο 14511.
• Γ) Ενημερώστε με σαφήνεια τον πίνακα δρομολογίων Αθηνών-Κορίνθου-Κιάτου.
• Υπάρξουν πειθαρχικές κυρώσεις για την ανεπίτρεπτη συμπεριφορά των υπαλλήλων της ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και την αδιαφορία του ΔΣ για την εύρυθμη λειτουργία των δρομολογίων.
Κόρινθος 8.5.2015
Ο
Γραμματέας
Κων/νος Καρούνης