18/04/2024

Τα πιο Υπερβολικά Πράγματα που Έχουν Συμβεί σε Γάμους Πλουσίων

0

«Η νύφη ήθελε να δημιουργήσει ένα τροπικό δάσος μέσα στην αίθουσα δεξιώσεων, έτσι έφεραν εξωτικές πεταλούδες και πουλιά από κάποια ευρωπαϊκή χώρα. Μόνο που τα πουλιά άρχισαν να κουτσουλάνε παντού».

Ο γάμος είναι ένας εορτασμός της αγάπης, της συντροφικότητας για μια ζωή και της σχεδόν μυθικής υπόσχεσης «ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα». Είναι επίσης είναι χαμόγελα, δώρα, σαμπάνια και Instagram στιγμές, που χρειάζονται πολλά χρήματα για να πραγματοποιηθούν. Αυτό το τελευταίο ισχύει, σίγουρα, για πολλούς γάμους στην Ινδία.

Από ένα ζευγάρι που μίσθωσε τζετ για να παντρευτεί στον αέρα εν μέσω περιορισμών COVID, μέχρι έναν γαμπρό που έκανε skydiving στον γάμο του, κάποιοι δηλώνουν την αιώνια δέσμευσή τους με τον πιο υπερβολικό τρόπο. Ακόμα κι αν κάποιες φορές οι προσπάθειές τους καταρρέουν με πάταγο.

Οι κακόγουστες, πολύχρωμες και συχνά χαοτικές φιέστες συνήθως διαρκούν τρεις με πέντε μέρες. Λογικό λοιπόν να είναι μια βιομηχανία που αξίζει 50 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό μάλλον συμβαίνει επειδή προερχόμαστε από μια κουλτούρα χτισμένη πάνω στην επίδειξη της κοινωνικής θέσης, των χρημάτων και το γεγονός ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος πρόθυμος να μας ανεχτεί για μια ζωή.

Μετά την πανδημία οι υπερβολές χτύπησαν κόκκινο. Aν συνυπολογίσουμε και την τρέλα με τους γάμους των celebrities, τότε έχουμε χιλιάδες πλούσιες οικογένειες θέλουν να κάνουν γάμους σε στενό κύκλο, μοναδικούς, με ουσία. Και πολύ-πολύ ακριβούς.

«Παλιά, πολλοί Ινδοί προσλάμβαναν ξένους για να ποζάρουν στον γάμο τους», είπε στο VICE η Monisha Ajgaonkar, φωτογράφος γάμων και ιδρύτρια του The Photo Diary. «Αλλά τώρα βλέπουμε μια αλλαγή από αυτές τις τάσεις, σε εμπειρίες που είναι πιο αντισυμβατικές».

Από το φαγητό μέχρι το ντεκόρ και τα δωράκια των καλεσμέων, τα ζευγάρια κάνουν τα πάντα για να ζήσουν μια ξεχωριστή μέρα. Ακόμα και αν κοστίσει εκατομμύρια.

«Οι πελάτες έχουν έναν σωρό τρελές φαντασιώσεις και κυρίως θέλουν η είσοδός τους να είναι ξεχωριστή», λέει στο VICE ο Shrey Bhagat, συνιδρυτής της εταιρείας φωτογραφίας γάμου Knotting Bells. Αφηγήθηκε ένα πρόσφατο περιστατικό από έναν γάμο στη Λίμνη Κόμο, στην Ιταλία.

«Φωτογραφίζαμε έναν γάμο στη βίλα από την ταινία “House of Gucci” και ο γαμπρός επέμενε να έρθει με ελικόπτερο, αλλά δεν μπόρεσε να πάρει άδεια προσγείωσης στη βίλα», λέει η Bhagat. «Έτσι ήρθε με το ελικόπτερο, ενώ η συνοδεία του με μια βάρκα. Τους επιτράπηκε η προσγείωση σε ένα σημείο, δέκα λεπτά από τη βίλα. Μετά χρησιμοποίησαν τη βάρκα για να ανταλλάξουν τις γιρλάντες τους.

Σύμφωνα με άτομα που δουλεύουν στη βιομηχανία του γάμου, αντί για το παραδοσιακό βάδισμα προς την εκκλησία ή τον γαμπρό να καταφτάνει με άλογο – ελικόπτερα, ταχύπλοα και πολυτελή αυτοκίνητα προτιμώνται στους ακριβούς γάμους. Ακόμα κι αν δεν είναι το ιδανικό.

«Κάναμε έναν γάμο σε ένα παλάτι στο Τζαϊπούρ, όπου η νύφη επέμενε να έρθει με Bentley», είπε στο VICE ο Bhavnesh Sawhney, σχεδιαστής γάμων πολυτελείας και ιδρυτής της εταιρείας event management FB Celebrations, είπε στο VICE. «Αλλά οι δρόμοι στο Τζαϊπούρ ήταν πολύ στενοί για να στρίψει η Bentley και κόλλησε. Έτσι η ομάδα μου αναγκάστηκε να κουβαλήσει τη νύφη με το βαρύ παραδοσιακό της νυφικό στον χώρο».

Μερικές φορές υπάρχουν πολυτελή αυτοκίνητα. Άλλες φορές τα πράγματα παίρνουν μυθικές διαστάσεις.

«Σε μια πρόσφατη φωτογράφιση, η νύφη και ο γαμπρός ντύθηκαν σαν θεοί Rama και Sita, με τόξο και βέλος και μπήκαν με ένα πελώριο άρμα. Όλα αυτά σε έναν γάμο σε ξενοδοχείο στο Μουμπάι», είπε στο VICE ο Aditya Mahagaonkar, συνιδρυτής του WhatKnot Wedding Photography.

H ινδική μυθολογία είναι πανταχού παρούσα στην ινδική κουλτούρα, διασκέδαση και λαϊκούς θρύλους, σε βαθμό που συχνά οι μεγάλες σχέσεις την αναφέρουν ως ιδανική σχέση ενός ζευγαριού. Έτσι είναι σύνηθες, έπη όπως το Ramayana να βρίσκουν τη θέση τους σε έναν γάμο. Μερικές φορές ακόμα και οι εκδοχές Bolywood.

«Είχα έναν πελάτη που του άρεσε τόσο η ταινία RamLeela (ταινία εμπνευσμένη από το έπος) που έφτιαξαν το σκηνικό της ταινίες», λέει η Ajgaonkar που θυμάται έναν γάμο που χρειάστηκε δύο μήνες προετοιμασία.

«Προσέλαβαν και χορογράφο για να αναδημιουργήσουν την είσοδο του ζευγαριού από την ταινία. Αλλά το πιο φοβερό ήταν όταν ρωτήσαμε τους εργάτες πόσο καιρό τους πήρες να φτιάξουν αυτό το σκηνικό, είπαν 60 με 80 μέρες και δεν τους προσφέρθηκε φαγητό τη μέρα του γάμου».

Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, τα σχέδια δεν πηγαίνουν κατ’ ευχήν.

«Είχαμε έναν γάμου όπου η νύφη ήθελε να δημιουργήσει ένα τροπικό δάσος στην αίθουσα δεξιώσεων», λέει η Mehak Sagar, συνιδρυτής του portal σχεδίασης γάμου WedMeGood. «Έφεραν, λοιπόν, εξωτικές πεταλούδες και πουλιά από κάποια ευρωπαϊκή χώρα. Μόνο που τα πουλιά άρχισαν να κουτσουλάνε παντού και έγινε χαμός».

Η Sagar θυμάται άλλο έναν γάμο όπου ένα γνωστό ζευγάρι μετέφερε αεροπορικώς μια mandap (μια ιερή σκηνή που χρησιμοποιείται στις τελετές γάμους) από την Ινδία στο Ντουμπάι, διότι δεν μπορούσαν να τη φτιάξουν στην έρημο.

«Ένα ζευγάρι γέμισε έναν χώρο με μπαλάκια για το κοκτέιλ πάρτι τους, όπου τα τραπέζια ήταν μέσα εκεί. Ένα άλλο ζευγάρι ήθελε τεράστια βουνά Toblerone στον γάμο τους». Όλα αυτά έχουν να κάνουν με το να μείνει αξέχαστος ο γάμος.

Για το μέσο ζευγάρι, χειρόγραφα σημειώματα και hashtags αρκούν για να κάνουν την όλη υπόθεση αξέχαστη. Άλλοι θέλουν κάτι παραπάνω και πολλοί κάνουν ακόμα περισσότερα στα afterparties.

«Ένα ζευγάρι ήθελε να κάνει βραδιά καζίνο για κοκτέιλ πάρτι. Έτσι πήγαν όλους τους φίλους τους από την Ινδία στο Λας Βέγκας για ένα σαββατοκύριακο», λέει η Mahagaonkar.

Ο Sawhney, που είναι στον χώρο οκτώ χρόνια, θυμάται μια δεξίωση όπου είχαν φτιάξει ένα ολόκληρο ταξίδι μέσα στον ίδιο χώρο.

«Κάναμε ένα κοκτέιλ πάρτι στο Δελχί όπου φτιάξαμε τέσσερα night clubs, ένα εμπνευσμένο από τη νυχτερινή ζωή της Αγγλίας, ένα της Μπανγκόκ, ένα του Μαϊάμι και ένα εμπνευσμένο από το Μπόλιγουντ, σε έναν χώρο», λέει ο Sawhney για έναν γάμο όπου σεφ, Djs και ντεκόρ είχαν έρθει από την Αγγλία, την Ταϊλάνδη και τις ΗΠΑ. «Κάποιοι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν πέντε-έξι εκατομμύρια δολάρια για να είναι η συγκεκριμένη μέρα ξεχωριστή».

Πηγή: VICE

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *