28 καθημερινές συνήθειες για να χάσετε εύκολα κιλά χωρίς δίαιτα !! Πραγματικά αποτελεσματικό!

ΤΑ 28 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ!!

                Είναι σχεδόν βέβαιο πως όταν πολλοί από εσάς ακούτε τη λέξη «δίαιτα» φέρνετε στο μυαλό σας μια μάλλον επίπονη διαδικασία, με στερήσεις, διαρκές αίσθημα πείνας και, αρκετές φορές, προσωρινά αποτελέσματα. Αυτό που, ωστόσο, δε γνωρίζετε είναι πως υπάρχουν μικρά μυστικά που μπορούν με ελάχιστο κόπο, να σας κάνουν να χάσετε θερμίδες γρηγορότερα. Φτάνει απλώς να το θελήσετε.

Στην ουσία δεν πρόκειται, παρά για απλές, καθημερινές ενέργειες τις οποίες οι γρή­γοροι και κοπιαστικοί ρυθμοί ζωής δεν μας επιτρέπουν να ακολουθούμε συχνά. Ωστόσο, με λίγη θετική διάθεση μπο­ρούν να περισώσουν κόπο, χρόνο και χρήμα και σίγουρα μπορούν να χαρίσουν μεγάλο βαθμό ευεξίας στην καθημε­ρινή ζωή.

Η ταλαιπωρία με τις γρή­γορες δίαιτες, τις ατελείωτε­ς ώρες στο γυμναστήριο ή ακόμη και τα έξοδα για την εξασφάλιση ολιγοθερμιδικού τρόπου διατροφής είναι σί­γουρα μεγάλη και δεν εγγυ­άται την επιτυχία. Παράλληλα με την υγιεινή διατροφή υ­πάρχουν 28 διαφορετικοί τρό­ποι, που αν εφαρμοστούν μπορούν να σας κάνουν να αισθάνεστε καλύτερα κάθε φορά που θα κοιτάζεστε στον καθρέφτη. Ποιοι είναι; Ας τους δούμε μαζί:

1. Αν αισθανθείτε πείνα έπειτα από ένα πλήρες γεύ­μα, προτιμήστε να πιείτε νερό και μάλιστα μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που συ­νηθίζετε. Το νερό είναι ένας από τους καλύτερους τρό­πους να κατασιγάσετε την επιθυμία σας για φαγητό και επιπλέον βοηθά στην καύση θερμίδων.

2. Μη γεμίζετε τα ντουλά­πια με περιττά τρόφιμα (σνακ, γλυκά, ξηρούς καρ­πούς), ώστε να αποφύγετε τον πειρασμό. Με τον τρόπο αυτό δεν κάνετε μόνο οικονομία αλλά ελαττώνετε την πι­θανότητα να “τσιμπολογήσε­τε” σε διαφορετικές ώρες της ημέρας, καθοδηγούμενοι όχι από την ανάγκη αλλά από τη συνήθεια.

3. Δώστε στον εαυτό σας κίνητρα. Μπορείτε, για πα­ράδειγμα, να διατηρείτε σε εμφανές σημείο ρούχα που σας αρέσουν πολύ αλλά δεν σας κάνουν και θέστε ως στόχο να αδυνατίσετε, ώστε να τα ξαναφορέσετε.

4. Εμπλουτίστε τα φαγη­τά σας με μπαχαρικά. (Σύμφωνα με ομάδα Ιαπώνων επιστημόνων από το Πανεπι­στήμιο του Κιότο, το πιπέρι και οι καυτερές σάλτσες, όταν χρησιμοποιούνται με μέτρο αυξάνουν την καύση λίπους στον οργανισμό σε ποσοστό έως και 25%.

5. Φροντίστε να κοιμάστε αρκετά. Ένας καλός ύπνος ενισχύει το μεταβολισμό σας και σας αποτρέπει από το να καταναλώνετε περιττές τροφές ( Μάλιστα, πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου του Σικάγο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο γυναικεί­ος μεταβολισμός αυξάνεται κατά περίπου 40% έπειτα από έναν επαρκή ύπνο.

6. Φτιάξτε μια λίστα με τα ψώνια σας και τηρήστε τη απαρέγκλιτα. Μπορεί να ακούγεται ασήμαντο, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να αγοράζουν τελικά περισσότερα από όσα έχουν σχεδιάσει, κυρίως περιττά τρόφιμα και ποτά.

7. Ακολουθήστε τους… επαγγελματίες. Οι άνθρωποι που είναι υποχρεωμένοι λόγω επαγγέλματος να δια­τηρούν μια άψογη σιλουέτα αποφεύγουν το αλκοόλ, το ψωμί και τους σύνθετους υ­δατάνθρακες (τροφές πλού­σιες σε ζάχαρη).

8. Αποφύγετε το… σκοτά­δι. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι σκοτεινοί χώροι αυξά­νουν τη λαιμαργία μας. Συνεπώς προτιμήστε να παρα­κολουθήσετε το αγαπημένο σας τηλεοπτικό πρόγραμμα με κάποιο φως ανοικτό, ώστε να αποφύγετε τη… βουτιά στο ψυγείο.

9. Μην αποφεύγετε το πρωινό. Ένα καλό πρωινό γεύμα ενισχύει την πιθανότη­τα να αισθάνεστε λιγότερο πεινασμένοι το απόγευμα.

10. Διαλέξτε με προσοχή αυτά που τρώτε. Η κατανά­λωση μιας σοκολάτας ή ενός παγωτού αυξάνει κάθετα την ποσότητα των προσ­λαμβανόμενων θερμίδων αλλά διαρκεί ελάχιστα λεπτά. Προτιμήστε ένα ελαφρύ σά­ντουιτς με μαύρο ψωμί και λαχανικά. Πρόκειται σαφώς για υγιεινότερη και διαρκέ­στερη απόλαυση.

11. Ακούστε μουσική όταν πεινάσετε. Όπως υποστηρί­ζουν πολλοί ερευνητές, ένα αγαπημένο μουσικό κομμάτι ενεργοποιεί την ίδια περιοχή του εγκεφάλου που διεγείρε­ται όταν τρώμε το αγαπημένο μας φαγητό.

12. Προτιμήστε το τραπέ­ζι του φαγητού και όχι τον καναπέ ή το γραφείο. Είναι σίγουρο ότι θα φάτε με λι­γότερη λαιμαργία.

13. Πίνετε πράσινο τσάι. Πρόκειται για έναν επίσης άριστο τρόπο να απωλέσετε θερμίδες. Η συνιστώμενη πο­σότητα είναι τα τρία ποτήρια την ημέρα.

14. Συγκεντρωθείτε απο­κλειστικά σε αυτά που πρό­κειται να φάτε. Αποφύγετε το «τσιμπολόγημα» όταν βλέ­πετε τηλεόραση ή εργάζεστε μπροστά στον υπολογιστή.

15. Βγείτε από το σπίτι. Μια μικρή βόλτα για περπά­τημα, ιδίως μια ηλιόλουστη ημέρα, είναι μια πολύ καλή μέθοδος να ελαττώσετε την όρεξη σας. Εννοείται, βεβαί­ως, πως πρέπει να αποφύγε­τε το τοπικό Fast Food.

16. Αν πρόκειται να φάτε έξω, φάτε υγιεινά. Προτιμή­στε τις σαλάτες και τα λαχα­νικά, αποφεύγοντας τις σάλ­τσες και το ψωμί. Ένα για­ούρτι για επιδόρπιο είναι, επίσης, μια άριστη επιλογή.

17. Βουρτσίζετε συχνά τα δόντια σας. Τα υπολείμματα στα δόντια από κάποιο προ­ηγούμενο γεύμα ενδέχεται να ενισχύσουν την όρεξη. Ένα καλό βούρτσισμα “ξεγε­λά” τη γεύση και επιπλέον βοηθά τη στοματική υγεία.

18. Φάτε όσο πρέπει και όχι όσο θέλετε. Η ποσότητα του φαγητού σας θα πρέπει να ικανοποιεί την πείνα σας και όχι να επιβαρύνει το στο­μάχι σας. Κοινώς, φάτε ωσό­του νιώσετε πληρότητα και όχι μέχρι να… “σκάσετε”!

19. Αλλάξτε τις συνήθειες σας. Αν, για παράδειγμα, σας αρέσει να τρώτε στο κρεβάτι, μετακινηθείτε εναλλακτικά στην κουζίνα. Αυτόματα ελαττώνετε μερικώς την όρεξή σας.

20. Μην το παρακάνετε. Το σωστό καθημερινό διαιτολόγιο δεν πρέπει να περιλαμβάνει λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα, διαφορετικά θα κάνετε στον εαυτό σας περισσότερο κακό παρά καλό. Η απώλεια μισού έως ενός κιλού την εβδομάδα είναι υπέρ το δέον αρκετή.

22. Αγοράστε ένα σχοινά­κι γυμναστικής. Μερικά μόνο

άλματα την ημέρα, με το σχοινάκι να περιστρέφεται κατά μήκος του κορμιού σας

είναι ικανά να τονώσουν τους μύες ολόκληρου του σώματος και να οδηγήσουν σε γρήγορη απώλεια θερμί­δων.

23. Εκμεταλευτείτε το “νε­κρό” χρόνο. Σε κάποιο διά­λειμμα της εργασίας σας ή λίγο πριν από μια βραδινή έξοδο κάντε μερικές διατατικές ασκήσεις στα άνω και κάτω άκρα. Μπορεί ο αριθ­μός των θερμίδων που θα “κάψετε” να είναι μικρός αλλά οι εν λόγω ασκήσεις σας χαλαρώνουν και θα απομακρύνουν το άγχος.

24. Προτιμήστε το περπά­τημα αντί για το όχημα σας. Αν πρέπει, για παράδειγμα, να μεταβείτε σε απόσταση δύο ή τριών τετραγώνων αποφύγετε να οδηγήσετε ως εκεί. -Σκεφθείτε πως εν τέλει θα αποφύγετε και την ταλαι­πωρία της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

25. Αγοράστε ένα σετ ε­λαφρών βαρών. Δύο βαράκια των δυόμισι κιλών είναι ό,τι χρειάζεται για να ενδυ­ναμώσετε τα άνω άκρα σας.

26. Αν διαθέτετε κήπο ή εξοχικό, ασχοληθείτε με τα φυτά σας. Η ενασχόληση με την κηπουρική βοηθά την α­πώλεια περίπου 500 θερμί­δων την ώρα.

27. Όταν ανεβαίνετε σκά­λες, προσπαθήστε κάθε βήμα σας να γίνεται ανά δύο σκαλιά. Διπλός κόπος, διπλή απώλεια θερμίδων…

28. Τέλος, κάντε τις δου­λειές του σπιτιού. Στρώστε το κρεβάτι, καθαρίστε το σπίτι, βάλτε πλυντήριο, σιδερώστε τα ρούχα και ετοιμά­στε φαγητό, θα μείνετε έκ­πληκτοι όταν διαπιστώσετε ότι ο δείκτης της ζυγαριάς έχει πάρει την… κατιούσα!

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published.