Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία ενσωματώνει ήδη ένα παρόμοιο διαφημιστικό μοντέλο στο App Store, καθώς οι developers μπορούν να πληρώσουν για να κάνουν τις εφαρμογές τους να προωθούνται στην σελίδα αναζήτησης, ανάλογα με την κατηγορία που αναζητά ο χρήστης, για παράδειγμα αν αναζητά puzzle games ή photo editors.

Κάπως παρόμοια θα λειτουργούν και οι διαφημίσεις στην εφαρμογή των χαρτών, με τις επιχειρήσεις να πληρώνουν για να εμφανιστούν στις σχετικές αναζητήσεις. Ο Gurman θεωρεί ότι διαφημίσεις έρχονται και στην εφαρμογή Podcasts και Books.

Και ενώ το Apple Store ήδη έχει διαφημίσεις στο tab αναζήτησης, ο Gurman αναμένει η Apple να επεκτείνει τις διαφημίσεις και στο Today Tab αλλά και στη σελίδα όπου γίνεται το κατέβασμα των εφαρμογών. Σύμφωνα μάλιστα με το 9to5google, οι διαφημίσεις στο Today tab θα εμφανίζονται σαν μεγαλύτερες κάρτες με τη λέξη Ad κάτω από το όνομα της εφαρμογής.

Η Apple εισήγαγε για πρώτη φορά διαφημίσεις στο App Store το 2016, ενώ η προσπάθεια να αυξήσει τα διαθέσιμα slots διαφημίσεων στο App Store και πιθανόν στα Maps, Podcasts και Books, αποτελεί σαφή ένδειξη ότι προσπαθεί να επεκτείνει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στο χώρο των διαφημίσεων ακόμη περισσότερο. Να σημειώσουμε, ότι το εν λόγω τμήμα της Apple σημείωσε ανάπτυξη 238% το 2021 στα 3.7 δισεκατομμύρια.