19/04/2024

Η ACS Λουτρακίου & Κορίνθου εξακολουθεί να ταλαιπωρεί τους πελάτες της

0

Με την αληθοφανή αλλά τελείως γενική δικαιολογία που προέβαλλε η Μεταφορικη εταιρία ACS κάλυψε τις απορίες χωρίς ωστόσο να καλύψει το κενό στην εξυπηρέτηση. Φυσικά η λέξη μεταφορικη μόνο μεταφορικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Πολύωρη αναμονή στη σειρά σε ένα απομακρυσμένο σημείο όπου κουβαλιέσαι μπας και πάρεις το δέμα σου (82χλμ. Π.Ε.Ο.Αθηνών-Κορίνθου στο κεντρο διαλογής της εταιρείας) κι ως εξαιρετική απάντηση ακούς το παρκάτω:
-το δέμα σας έκανε άφιξη σημερα και είναι σε καρότσι, δεν μπορώ να σας το παραδώσω.
– μα είχε γρήγορη παράδοση που ήταν για μια βδομάδα πριν.
– ναι αλλά εγώ σήμερα το παρέλαβα και δεν μπορώ να σας το δώσω ακόμα.
Μάλιστα.
Και δεν μπορείς και να τους βρίσεις τους υπαλλήλους που τους ξέρεις απο άλλες φορες και που βλέπεις ότι που εξαντλούν τα όρια τους μαζί με τα δικά μας όρια  αλλά από την άλλη τι φταις κι εσύ να έρχεσαι για πολλοστή φορά για το ίδιο δέμα που το πλήρωσες μαζί με τα αυξημένα μεταφορικά για γρήγορη παράδοση που επίσης πλήρωσες.
Και κάπου εκεί έρχονται στο μυαλό αυτά τα ωραία που διδάσκουν στο marketing για τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση του πελάτη κι ότι και για τα λάθη της μεταφορικής ευθύνεται το κατάστημα που την επέλεξε για συνεργάτη.
Ευτυχώς όμως το επιχείρημα «Κλειστά τα καταστήματα ACS Κορίνθου και ACS Λουτρακίου λόγω εκτάκτων συνθηκών 21/1/2023» πείθει τους αγανακτισμένους, συγκρατημένους, ταλαίπωρους, ατυχούς, ακούσιους πελάτες 🤣.
Όση ώρα γράφω το άρθρο η σειρά προχώρησε μόνο τόσο, ο κόσμος παγωμένος τουρτουρίζει αλλά δεν παραιτείται για να βγει απο τον χώρο της ACS και με πανηγυρικό νικηφόρο ύφος να σφίξει στην αγκαλιά του το πολυπόθητο δέμα που τώρα έχει αποκτήσει μια υπεραξία.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *