Ηλεκτρική Lamborghini 1.001 ίππων

0

Το πρώτο μοντέλο της που θα φέρει ηλεκτροκινητήρες, και βέβαια και έναν βενζινοκινητήρα V12, που θα αποδίδουν συνολικά 1.001 ίππους παρουσίασε η Lamborghini

Η αυτοκινητοβιομηχανία, που ιδρύθηκε στη Σάντα Αγκάτα στην Μπολόνια της Ιταλίας το 1963 και εξακολουθεί να εδρεύει εκεί, δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Τα πάντα στο Lamborghini Revuelto είναι καινούργια, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αναπτύχθηκε ειδικά γι’ αυτό το νέο αυτοκίνητο, όπως δήλωσε η Lamborghini στην ανακοίνωσή της. Εν τω μεταξύ, ακόμη και ο προσανατολισμός του κινητήρα εντός του οχήματος είναι διαφορετικός. Σε προηγούμενα μοντέλα Lamborghini V12, ξεκινώντας από το Countach, η ισχύς του κινητήρα μεταφερόταν στο εμπρόσθιο μέρος των αυτοκινήτων και η μετάδοση ήταν μεταξύ των δύο καθισμάτων. Από εκεί η ισχύς του κινητήρα αναδρομολογήθηκε μέσω περιστρεφόμενων κινητήριων αξόνων στους πίσω τροχούς ή, σε πολλά νεότερα μοντέλα, και στους τέσσερις τροχούς. Στο Revuelto, συγκεκριμένα, ο κινητήρας έχει κατεύθυνση προς τα πίσω προκειμένου να δημιουργήσει χώρο για δέσμες μπαταριών. Αυτή η ασυνήθιστη διάταξη λύνει ένα πρόβλημα. Επιτρέπει στο αυτοκίνητο, παρά την προσθήκη βαρέων μπαταριών, να διατηρήσει την ιδανική κατανομή βάρους, με το 44% του βάρους του στους μπροστινούς τροχούς και το 56% στους πίσω τροχούς. Η ισχύς του βενζινοκινητήρα, μαζί με την ισχύ από έναν ηλεκτροκινητήρα, πηγαίνει μόνο στους πίσω τροχούς του Revuelto μέσω ενός κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων.

Ακόμη δύο ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν κάθε έναν από τους μπροστινούς τροχούς του αυτοκινήτου, παρέχοντας κίνηση σε όλους τους τροχούς. Οι δύο ανεξάρτητοι κινητήρες των μπροστινών τροχών επιτρέπουν να μεταβιβάζεται διαφορετική ποσότητα ισχύος σε κάθε μπροστινό τροχό ανάλογα με τις ανάγκες για βέλτιστες στροφές και πρόσφυση. Αναφορικά, τώρα, με τις μπαταρίες του Revuelto, αυτές μπορούν να φορτιστούν μέσω ενός βύσματος, όπως συμβαίνει σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, η Lamborghini δεν έχει ανακοινώσει για πόσα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα μπορεί να έχει αυτάρκεια κίνησης μόνο με μπαταρία. Μόλις οι μπαταρίες δεν έχουν πλέον αρκετή ισχύ για να τροφοδοτούν το όχημα, αυτό θα λειτουργεί σαν ένα τυπικό υβριδικό, εναλλάσσοντας ηλεκτροκίνηση και βενζινοκίνηση αναλόγως των αναγκών.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *