22/11/2024

Από σήμερα οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές των φοιτητών

0

Ξεκινούν σήμερα και θα διαρκέσουν έως την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου οι ηλεκτρονικές αιτήσεις για τις μετεγγραφές των φοιτητών.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται από τον αιτούντα την μετεγγραφή φοιτητή ή νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του υπουργείου προς την Επιτροπή κατ’ Εξαίρεση Μετεγγραφών της παρ. 9 του άρθρου 21 του Ν. 4332/2015. Στην αίτηση επισυνάπτονται τα δικαιολογητικά, που τεκμηριώνουν τις ιδιαίτερα σοβαρές και εξαιρετικές περιπτώσεις και συμπληρώνονται τα προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας του φοιτητή.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κατά την ίδια προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις για μετεγγραφή και από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τη σελίδα του υπουργείου Παιδείας minedu.gov.gr προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν. Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν λίγες μέρες μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής

Για ιδιαίτερα σοβαρές και τεκμηριωμένα εξαιρετικές περιπτώσεις, υποβάλλονται αιτήσεις για κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφή από τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017 έως και τη Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017.

Οι φοιτητές που κρατούνται σε καταστήματα κράτησης της χώρας αποστέλλουν έντυπη αίτηση με συστημένη επιστολή στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων από τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017 έως και τη Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *