Ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων

“Ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες μέσω gov.gr”: Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων ανάμεσα στους πρώτους 28 Δήμους της χώρας
Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, έπειτα από σχετικό αίτημα που υπέβαλε η Υπηρεσία, αποτελεί έναν από τους πρώτους 28 Δήμους – πρότυπο της χώρας που εισάγει τον ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας με τους δημότες του, παρέχοντας τη δυνατότητα να απολαμβάνουν ψηφιακές υπηρεσίες για την έκδοση πιστοποιητικών, μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον των ψηφιακών θυρίδων του gov.gr.
Η διάθεση της υπηρεσίας των ψηφιακών θυρίδων εγκαινιάστηκε σήμερα το πρωί, στο Δημαρχείο Παλαιού Φαλήρου, παρουσία του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών κ. Στέλιο Πέτσα, του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Θοδωρή Λιβάνιο, του Προέδρου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας κ. Δημήτρη Παπαστεργίου και του Γενικού Γραμματέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Λεωνίδα Χριστόπουλο.
Μέσω του gov.gr πλέον παρέχονται απευθείας στους πολίτες, οι ακόλουθες υπηρεσίες:
• Έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
• Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης
• Έκδοση πιστοποιητικού ιθαγένειας
• Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γάμου
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης
• Έκδοση ληξιαρχικής θανάτου
Με την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, σταδιακά θα ψηφιοποιούνται νέες διαδικασίες και θα εντάσσονται στις θυρίδες.
Ενημερωτικά, οι θυρίδες των Δήμων στο gov.gr προσφέρουν 3 βασικές λειτουργίες:
Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr
Ο Δήμαρχος κ. Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης δήλωσε: «Ακολουθώντας τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής και τη νέα πραγματικότητα, αξιοποιούμε τις δυνατότητες που μας παρέχονται μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας, αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους δημότες μας και καθιστούμε τον Δήμο μας ακόμη πιο λειτουργικό, πιο βιώσιμο και πιο “έξυπνο” Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην τεχνολογική αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, μέσα από δράσεις, ενέργειες και πρωτοβουλίες που στόχο έχουν τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών, τη σωστή ενημέρωσή τους και τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους».
Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published.