16/06/2024

Φύλακας σε γκαλερί συμπλήρωσε ματάκια σε πίνακα 1 εκατομμυρίου επειδή βαριόταν!

0

Ένας φύλακας κατέστρεψε έναν πίνακα τεράστιας αξίας την πρώτη του ημέρα στη νέα δουλειά γιατί βαριόταν στη βάρδιά του.
Τον γύρο του κόσμου κάνει η υπόθεση ενός φύλακα σε γκαλερί, ο οποίος ζωγράφισε έναν πίνακα αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων και αυτό γιατί… βαριόταν στη βάρδιά του.

Το συμβάν μπορεί να ακούγεται σαν ψέμα ή σαν καλοστημένη φάρσα κι όμως είναι πέρα για πέρα αληθινό. Ειδικότερα, ο φύλακας ξεκίνησε να εργάζεται στην έκθεση τέχνης στο Προεδρικό Κέντρο «Μπορίς Γιέλτσιν» στο Εκατερινμπούγκ της Ρωσίας και στην πρώτη του (!) κιόλας βάρδια αποφάσισε ζωγραφίσει πάνω σε έναν πολύτιμο πίνακα μοντέρνας τέχνης ανεκτίμητης αξίας που αγγίζει το 1 εκατομμύριο δολάρια.

Πιο συγκεκριμένα, σχεδίασε μάτια με στιλό στις απρόσωπες φιγούρες που εκτίθενται στην Ρωσική γκαλερί, καταστρέφοντας το πολύτιμο έργο τέχνης.

Το έργο αφηρημένης τέχνης ονομάζεται «Three Figures» και έχει φιλοτεχνηθεί από την Anna Leporskaya το 1932-1934.

Ο πίνακας της Άννα Λεπόρσκαγια εστάλη για αποκατάσταση μετά τον βανδαλισμό του με στιλό

Ένας αβάν-γκαρντ πίνακας μεγάλης αξίας χρειάστηκε να σταλεί για αποκατάσταση μετά τον βανδαλισμό του από έναν φύλακα, ο οποίος – άγνωστο για ποιο λόγο – αποφάσισε να κάνει την δική του… «εικαστική παρέμβαση» στο έργο τέχνης χρησιμοποιώντας ένα στιλό!

Σύμφωνα με την Guardian, το περιστατικό συνέβη την περίοδο που ο πίνακας «Τρεις φιγούρες» της Άννα Λεπόρσκαγια βρισκόταν στο πολιτιστικό κέντρο Μπόρις Γιέλτσιν στην Αικατερινούπολη, στο πλαίσιο μιας έκθεση αφηρημένης τέχνης. Ο Αλεξάντερ Ντροζντόφ, διευθυντής του κέντρου, δεν αποκάλυψε στα ΜΜΕ το όνομα του φύλακα ο οποίος – ενδεχομένως επειδή βαριόταν – ζωγράφισε στρογγυλά ματάκια στις απρόσωπες ανθρώπινες φιγούρες του πίνακα.
Οι μόνες πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές για τον σεκιουριτά είναι πως εργαζόταν για ιδιωτική εταιρεία, πως διέπραξε τον βανδαλισμό την πρώτη κιόλας μέρα που έπιασε δουλειά στο κέντρο και πως τελικά απολύθηκε. Η έφορος της έκθεσης, Άνα Ρεσέτκινα διευκρίνισε πως το όργανο του βανδαλισμού ήταν ένα στιλό με τη φίρμα του Κέντρου Γιέλτσιν και πως τα κίνητρα του δράστη παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστα.

«Το μελάνι εισχώρησε ελαφρά στην στρώση του χρώματος, αφού το λευκό (διοξείδιο) του τιτανίου που χρησιμοποιήθηκε για τα πρόσωπα δεν καλύπτεται με βερνίκι, όπως συνηθιζόταν στα αφηρημένα έργα εκείνης της περιόδου» έγραψε ο Ιβάν Πετρόβ στο Art Newspaper που μετέδωσε πρώτο την είδηση. «Ευτυχώς ζωγράφισε πάνω στο έργο με στιλό που δεν εφάρμοζε μεγάλη πίεση, έτσι δεν επηρεάστηκαν οι πινελιές στο σύνολό τους» συμπλήρωσε ο Πετρόβ.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *