Νέα προϊόντα, packaging και NFC λανσάρει η E-LA-WON στην Anuga

Η ELAWON συμμετέχει στην επετειακή Anuga καθώς γιορτάζει τα 100α γενέθλιά της- με στόχο την ενίσχυση του εξαγωγικού της προφίλ.

Ο CEO της εταιρείας, Ιωάννης Καμπούρης, τονίζει «με την παρουσία μας στη μεγαλύτερηπαγκοσμίως – Έκθεση τροφίμων και ποτών παρακολουθούμε τις εξελίξεις στο χώρο και ενισχύουμε τον εξωστρεφή χαρακτήρα μας. Η πορεία των εξαγωγών τόσο το 2018 όσο και το 2019 είναι αναπτυσσόμενη και μοναδικός στόχος μας είναι η διείσδυση σε νέες αγορές, αν λάβουμε υπόψη ότι η Έκθεση Anuga αποτελεί κορυφαίο διεθνές γεγονός, προσελκύοντας περισσότερους από 7.590εκθέτες και 300.000 και πλέον επισκέπτες από 106 χώρεςκαι βεβαίως η 4η θέση της Ελλάδος μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους».

Μέσα σε αυτή την κοσμογονία η ELAWONπαρουσιάζει:

το νέο packaging λευκής φιάλης που θα υποδεχθεί το νέοblend Αγριελιάς και Μποτσικολιάς
τις νέες ατομικές συσκευασίες ελιάς «exclusive luxuryedition-premium taste experiences»
τη ΒΕΒΑΙΩΣΗ του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικήςτης Διπλωματικής εργασίας με τίτλο: Ολιστική Σχεδίαση συσκευασίας Κολόνιας ελαιόλαδου «Ε-LAWON» με χρήση τεχνολογίας  NFC (Near Field Communication)

Tέλος είναι η μοναδική εταιρεία που προσκόμισε φρέσκο, φετινό ελαιόλαδο με πιστοποιητικό από το ΕΚΠΑ με 1268 πολυφαινόλες και δόθηκε προς γευσιγνωσία μαζί με άλλα προϊόντα σε δημοσιογράφους, food bloggers και chefs στην ειδική διαμορφωμένη Αίθουσα Φιλοξενίας (Business Hospitality Center) στην προσπάθεια που κάνει η Enterprise Greece να αναδείξει τον αγροδιατροφικό πλούτο της Ελλάδας.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published.