Μακρύς ο δρόμος για τον πολιτιστικό τουρισμό

«Η διασύνδεση του πολιτισμού με τον τουρισμό, δεν εξαγγέλλεται απλά, αλλά υλοποιείται μόνο μέσω ενός αποφασιστικού σχεδίου», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ

Καθολικό στρατηγικό σχεδιασμό που «να σπάει αντιλήψεις» ζητεί ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ώστε να γίνει το… προφανές στην Ελλάδα να διασυνδεθεί ο πολιτισμός με τον τουρισμό, εξέλιξη η οποία θα συμβάλλει στην άμβλυνση της εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού.

 

Οι μικρές ή μεγάλες… επαναστάσεις όπως τις απαρίθμησε -ενδεικτικά- ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Γιάννης Ρέτσος την περασμένη Παρασκευή, στην ημερίδα για τον πολιτιστικό τουρισμό με τη συμμετοχή και της υπουργού Τουρισμού κυρίας Έλενας Κουντουρά έχουν να κάνουν με την ανάγκη για νέα διευρυμένα ωράρια στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους, σύγχρονους τρόπους φύλαξής τους, πωλητήρια με μεγάλη γκάμα προϊόντων, αναψυκτήρια που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες εστίασης. Ζητήματα, τα οποία φαίνονται απλά και αυτονόητα δεν είναι ωστόσο, όπως αποδεικνύεται τελικά, για τα ελληνικά δεδομένα. «Η διασύνδεση του πολιτισμού με τον τουρισμό, δεν εξαγγέλλεται απλά, αλλά υλοποιείται μόνο μέσω ενός αποφασιστικού σχεδίου», τόνισε ο κ. Ρέτσος. «Από μόνη της η περίφημη διασύνδεση μπορεί να ακούγεται προφανής αλλά έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της. Δεν εξαντλείται – προφανώς – στην επισκεψιμότητα των τουριστών σε κάποιους, λίγους για τον πλούτο της χώρας, αρχαιολογικούς χώρους ή μουσεία. Διασύνδεση τουρισμού και πολιτισμού, σημαίνει ένα καθολικό στρατηγικό σχέδιο, μια εμπνευσμένη στρατηγική, που θα σπάει κατεστημένες αντιλήψεις δεκαετιών. Που θα περιλαμβάνει το κράτος, τους ιδιώτες, την κοινωνία ολόκληρη. Που θα ταρακουνάει πολύ κόσμο που έχει βολευτεί σε ένα στατικό μοντέλο, που βλέπει τον τουρισμό σαν το δέντρο που γεννάει διαρκώς εύκολα χρήματα».
Από την πλευρά της, η υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στις κινήσεις που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα και πραγματοποιούνται για πρώτη φορά για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού , «ο οποίος πρωταγωνιστεί στην διεθνή προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου παγκόσμιου προορισμού 365 ημέρες το χρόνο».

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published.