Πώς θα βελτιώσετε την παρουσία σας στο συγκεκριμένο μέσο δικτύωσης…
Κανείς δε μπορεί να αρνηθεί πια ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εγκατασταθεί για τα καλά στη ζωή μας και πως πέρα από την προσωπική χρήση που κάνει ο καθένας σε αυτά, αποτελούν πολύ χρήσιμα εργαλεία για πολλές επιχειρήσεις.Μάλιστα, έχουν δημιουργηθεί αρκετές νέες θέσεις εργασίας, που παλαιότερα δε φανταζόταν κανείς ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν (π.χ. Social Media Manager).Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι επαγγελματίες που ενώ αναγνωρίζουν τη σημασία και το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σύγχρονη εποχή, ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρόνο για να ασχοληθούν με αυτά.
Το πιο πιθανό είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι δε συνειδητοποιούν πόσο λίγο χρόνο μπορεί να αφιερώσει κανείς, για να παραμένει «εντός εποχής» και να επωφελείται των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν.
Ειδικά το Twitter, δεν απαιτεί τεράστια αφοσίωση (σε χρονική διάρκεια) για τους χρήστες του, γράφει η Aubre Andrus στο mashable.com.
Καθώς τα «μεγάλα μυαλά» πίσω από το Facebook αλλάζουν συνεχώς τους αλγορίθμους που χρησιμοποιούν και αυξάνουν την προτίμησή τους στα χορηγούμενα posts (promoted posts) και τις διαφημίσεις (ads), οι χρήστες στρέφονται στο Twitter για δωρεάν και αποτελεσματική κοινωνική δικτύωση σε ό,τι αφορά τις μικρές επιχειρήσεις.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι δύο εργαλεία: το Hootsuite και τις Twitter Lists.
Από τη στιγμή που θα μάθετε να χειρίζεστε αυτές τις δύο ρυθμίσεις, η καθημερινή σας ενασχόληση με το Twitter δε χρειάζεται να ξεπερνά τα 10 λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας!
1. Δημιουργήστε ένα Hootsuite λογαριασμό.
Το Hootsuite είναι ένα δωρεάν social media dashboard. Φυσικά υπάρχουν διαθέσιμα κι άλλα στο διαδίκτυο. Μόλις συνδέσετε το Twitter σας με το Hootsuite μπορείτε να προσθέσετε streams, social networks και tabs.
Προσθέστε αυτά τα streams στο πρώτο σας tab: Scheduled Tweets, Sent Tweets, Mentions, Direct Messages και My Tweets, Retweeted. Απλά πατήστε ‘Add Stream’ και ακολουθήστε τις οδηγίες.
2: Δημιουργήστε Twitter Lists.
Πηγαίνετε στο Twitter.com και περιηγηθείτε στην επιλογή ‘settings’. Κάντε κλικ στο Lists > Create list. Από εκεί, δημιουργήστε δημόσιες και προσωπικές λίστες για να οργανώσετε τον τύπο περιεχομένου που θέλετε να βλέπετε ανάλογα με το θέμα, το χρήστη, τα hashtags κ.τ.λ.
Οργανώστε τις λίστες σας ανά κατηγορία και επιλέξτε συγκεκριμένους χρήστες για να «γεμίσετε» την καθεμία.
Σιγουρευτείτε ότι θα δημιουργήσετε και μία ξεχωριστή ‘Important Connections’ λίστα για να συμπεριλάβετε όλους τους σημαντικούς ανθρώπους με τους οποίους θέλετε να δικτυώνεστε σε καθημερινή βάση.
3: Προσθέστε τις Twitter Lists με το Hootsuite.
Δημιουργήστε ένα νέο tab στο Hootsuite dashboard επιλέγοντας το κουμπί με το μαύρο σύμβολο του ‘συν’. Δώστε του το όνομα ‘Important’. Αυτό το tab θα γίνει η δεύτερη στάση σας στη νέα σας «Twitter-ρουτίνα». Σε αυτό επιλέξτε ‘Add Stream’ και στη συνέχεια ‘Lists’.
Από τις λίστες σας επιλέξτε μερικά από τα πιο σημαντικά για εσάς, συμπεριλαμβανομένου του ‘Important Connections’ feed.
Δημιουργήστε μερικά ακόμη tabs και οργανώστε τις υπόλοιπες λίστες σας ανά θεματική κατηγορία.
Μπορείτε να προσθέσετε μέχρι και 10 streams σε κάθε tab.
4: Προσθέστε #hashtag streams στο Hootsuite.
Δημιουργήστε ένα νέο tab με τον τίτλο ‘Hashtags’ και γεμίστε το με τουλάχιστον τέσσερα σημαντικά hashtags που ακολουθείτε. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα tweetups της βιομηχανίας (επαγγελματικού χώρου) που σας ενδιαφέρει.
Για παράδειγμα, αν είστε συγγραφέας ακολουθήστε το #amwriting hashtag, αν είστε fashion blogger ακολουθήστε το #stylechat.
Κάτω από την επιλογή ‘Add a stream’ ψάξτε για το hashtag που είναι σχετικό με την επιχείρηση ή την εταιρεία σας και δημιουργήστε ένα stream.
5: Είστε έτοιμοι για να ξεκινήσετε τη 10λεπτη καθημερινή σας βόλτα στο Twitter.
Κάντε log in στο Hootsuite και ελέγξτε το πρώτο σας tab, το οποίο περιλαμβάνει κάθε νέα αναφορά ή tweet έχετε λάβει.
Απαντήστε πρώτα σε αυτά.
Στη συνέχεια ελέγξτε το ‘Important’ tab. Ομοίως, απαντήστε ή κάντε retweet οτιδήποτε σας ενδιαφέρει από τις «σημαντικές επαφές» σας στους ακόλουθούς σας.
Τώρα, έχει έρθει η ώρα να τσεκάρετε το hashtag tab.
Συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο στο χώρο της βιομηχανίας που σας ενδιαφέρει; Εμπνευστείτε και γράψτε μερικά νέα posts.
Χρησιμοποιείστε το ‘auto-schedule’ feature του Hootsuite, το οποίο βελτιστοποιεί τις δημοσιεύσεις σας και τις δημοσιεύσει στην επόμενη high-traffic χρονική στιγμή. Θα εμφανιστούν στο ‘Scheduled Tweets’ stream στο πρώτο σας tab.
Αν σας έχει περισσέψει χρόνος περιηγηθείτε και σε άλλα streams.
Όσο περισσότερο εξασκήσετε αυτή τη ρουτίνα, τόσο πιο γρήγοροι θα γίνετε. Αν χρησιμοποιείτε σχετικά hashtags, τουιτάρετε ενδιαφέρον περιεχόμενο, απαντάτε σε tweets και κάνετε retweet σε άλλους, θα βελτιώσετε την παρουσία σας στο συγκεκριμένο μέσο και δε θα χρειάζεται πια να αφιερώνετε πολύ χρόνο σε αυτό.
Πηγή: pinnokio.gr