Taste of Loutraki  THE CORINTHIAN FOOD FESTIVAL 2-4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Το Taste of Loutraki, το πρωτότυπο Κορινθιακό Γαστρονομικό Φεστιβάλ, ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία την Κυριακή 04/09 στο Λουτράκι.  Από 2 έως 4 Σεπτεμβρίου, 32 επιχειρήσεις εστίασης, 25 παραγωγοί τοπικών προϊόντων, 5 κορυφαίοι εισηγητές και ένα εξειδικευμένο τοπικό δίκτυο τουρισμού εμπειριών ένωσαν τις δυνάμεις τους κάτω από την ομπρέλα του καινοτόμου Taste of Loutraki.

Το Γαστρονομικό Φεστιβάλ αποτελεί συνδιοργάνωση του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, του Συλλόγου Επισιτιστών Λουτρακίου «Ο Ξένιος Ζευς» και του Επιμελητηρίου Κορινθίας, ενώ ο σχεδιασμός, η οργάνωση και η υλοποίηση είχε ανατεθεί στην εταιρεία Τουριστικού marketing Respond on Demand με την συνδρομή υπαλλήλων και συνεργατών και των τριών ανωτέρω φορέων. To Taste of Loutraki είχε την αιγίδα και την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων, της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Κορινθίας και του Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου, Περαχώρας.

Το τριήμερο 2 – 4 Σεπτεμβρίου, το Taste of Loutraki έφερε σε επαφή το ευρύ κοινό με την Κορινθιακή γαστρονομία και τα προϊόντα που παράγει η Κορινθιακή γη μέσω των επιχειρήσεων εστίασης, το κατεξοχήν σημείο επαφής του κοινού και των επισκεπτών και τουριστών μίας περιοχής με την γαστρονομία της. Παράλληλα, καθ΄ όλη τη διάρκεια του τριημέρου, έλαβαν χώρα γαστρονομικά workshops και masterclasses που απευθύνονταν σε εξειδικευμένους δημοσιογράφους τουρισμού και γαστρονομίας με σκοπό την ανάδειξη και προβολή των τοπικών προϊόντων που αποτελούν την κορωνίδα της Κορινθιακής γαστρονομίας σε θεματικά ΜΜΕ.

32  επιχειρήσεις εστίασης εμπνεύστηκαν μενού με βάση τα τοπικά προϊόντα της Κορίνθου και τα προσέφεραν για αυτό το τριήμερο σε ειδική τιμή στο τοπικό κοινό και στους επισκέπτες,  που είχαν ακόμη ένα λόγο να απολαύσουν την απόδρασή τους στο Λουτράκι.

ΑΜΙ – ARMELLE  – DINO GELATO – DOLCELATO – HOTEL PLAZA- ISLA BROWN CORINTHIA RESORT –OCEANOS RESTAURANT BY CLUB HOTEL CASINO LOUTRAKI- PALADAR – PEPE ROSSO – PERLA KITCHEN BAR, SEA & SAND – SEGAS HOTEL – TRIAINA OUZERI RESTAURANT BY  WYNDHAM RAMADA POSEIDON RESORT – STRAVA BAY- VILLA ARMONIA – VOUCLAIT – VERYKOKO LOUTRAKI MEZE & DRINKS – WOODY’S – ZAX/ΣΤΕΙΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ – ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΤΥΡΟΠΙΤΑΣ – ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ DOLCI PASSIONI  – ΚΑΝΑΚΗΣ – ΚΟΛΩΝΑΚΙ – ΛΙΜΑΝΑΚΙ-ΤΑ 5 ΑΔΕΡΦΙΑ – ΜΑΙΣΤΡΑΛΙ – ΜΠΑΡΜΠΑ ΤΑΣΟΣ – ΠΙΠΕΡΙ – ΡΙΓΑΝΙ – ΤΟ ΖΥΜΑΡΑΚΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ – ΥΠΑΝΕΜΑ – ΦΡΑΓΚΙΑΣ

Παράλληλα με το Taste of Loutraki διοργανώθηκαν με μεγάλη επιτυχία workshops γευσιγνωσίας  με θέμα το τοπικό ελαιόλαδο, τα κρασιά Νεμέας, την κορινθιακή σταφίδα, την παρουσίαση συνταγών με παραδοσιακά ζυμαρικά Λουτρακίου και την τοπική μπύρα.

Τα workshops & masterclasses του τριημέρου ήταν τα εξής:

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου:

Master Class Οινογευσίας στον αρχαιολογικό χώρο Νεμέας υπό την καθοδήγηση του Master of Wine Γιάννη Καρακάση.

Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου:

WORKSHOP ΕΛΑΙΟΓΝΩΣΙΑΣ από την κα. ΜαριάνναΔεβετζόγλου (Olive Oil Sommelier & Consultant EVOO educator & ambassador)

WORKSHOP ΟΙΝΟΓΕΥΣΙΑΣΜΕΚΡΑΣΙΑΝΕΜΕΑΣαπότονκ. ΠαπαγιαννακόπουλοΠάνο (Agriculturist – Food Technology Master in Viticulture & Oenology, Papagiannakopoulos Winery)

 

Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου:

 

ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗΣΜΑΥΡΗΣΣΤΑΦΙΔΑΣαπότονκ. ΜΑΖΟΓΙΩΡΓΟ (Golden Black – Organic Black Corinth Raisins dried under shade)

ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΖΥΜΑΡΙΚΩΝ  από το τοπικό δίκτυο τουρισμού εμπειριών Experience Perachora

ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ KΟΡΙΝΘΙΑΚΗΣ ΜΠΥΡΑΣ από τον κ. Ντιγκιρλάκη Χαράλαμπο (Canal Dive -Κορινθιακή Ζυθοποιΐα Α.Ε)

 

Στην συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 03/09 πριν την έναρξη των workshops συμμετείχαν εκπρόσωποι από τους διοργανωτές και τους υποστηρικτές που χαιρέτησαν το φεστιβάλ και εξήραν τους σκοπούς τους. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν ο Γιάννης Κόντης, Πρόεδρος του Συλλόγου Επισιτιστών Λουτρακίου, ο Ξένιος Ζευς και Γραμματέας του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, ο Παναγιώτης Λουζιώτης, Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας, η Άννα Καλογεροπούου-Κάλλας, Θεματική Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ο Σάκης Παπαθανασίου, Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού, Αθλητισμού του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων, ο Κώστας Δήμου, Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου, Περαχώρας, η Σοφία Φιλιππίδου, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Κορινθίας, η Μάρθα Μυστακίδου, Διοικητής ΑΤ Λουτρακίου, μέλη ΔΣ του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου και του Επιμελητηρίου Κορινθίας, Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι. Την συνέντευξη τύπου κάλυψαν έγκριτοι δημοσιογράφοι από πολλά ΜΜΕ που έχουν έδρα την Κορινθία και ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση των διοργανωτών. Την εκδήλωση παρουσίασε η Έλσα Τόλη, εκπρόσωπος της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο ΔΣ του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου.   Την Κυριακή 04/09 την εκδήλωση χαιρέτισε η Μαριλένα Σούκουλη, ειδική συνεργάτης στη Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού της Προεδρίας της Κυβέρνησης.

Στη διάρκεια του Φεστιβάλ φιλοξενήθηκε στο Λουτράκι και  ξεναγήθηκε στην γύρω περιοχή σημαντικός αριθμός εξειδικευμένων δημοσιογράφων σε τουρισμό και γαστρονομία, που είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τοπικές συνταγές στις επιχειρήσεις που συμμετείχαν. Στο πλαίσιο του φεστιβάλ οι δημοσιογράφοι βίωσαν και κατέγραψαν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες Μεταξύ αυτών των εμπειριών,  η επίσκεψη στον Αρχαιολογικό Χώρο της Νεμέας και η συμμετοχή στο Masterclass Οινογευσίας με εισηγητή τον Master of Wine, Γιάννη Καρακάση – με την συνεργασία του Επιμελητηρίου Κορινθίας και του ΣΟΝ στο πλαίσιο της έναρξης των Μεγάλων Ημερών της Νεμέας και ο διάπλους του Ισθμού.

Το Taste of Loutraki υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με πολυεπίπεδες καμπάνιες προβολής σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν outdoor καμπάνιες μεγάλου εύρους στην Αττική, ραδιοφωνικές καμπάνιες προβολής σε κορυφαίους σταθμούς σε Αθήνα και Κορινθία, live προβολή σε τηλεοπτική εκπομπή στον Alpha, καταχωρήσεις και άρθρα σε ΜΜΕ, ενώ απέκτησε την δική του αναλυτική ιστοσελίδα στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, προβλήθηκε μέσω των καναλιών επικοινωνίας όλων των διοργανωτών, προβλήθηκε με αναρτήσεις στα δικά του και σε συνεργαζόμενα social media με πολλές χιλιάδες ακολούθων.

Τα αποτελέσματα της επικοινωνιακής καμπάνιας του φεστιβάλ διαπιστώθηκαν στην πράξη από όσα κατέγραψαν οι τοπικές επιχειρήσεις εστίασης που συμμετείχαν σε αυτό, καθώς στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι επιχειρηματίες ανέφεραν πως το κοινό που τους επισκέφθηκε το τριήμερο γνώριζε για το Taste of Loutraki και προέβαινε σε παραγγελία του μενού με σκοπό να το γευτεί στο κατάστημα ή σε takeaway, ενώ αρκετοί ανέφεραν πως έγιναν sold-out οι προμήθειες παραγωγής των μενού του φεστιβάλ.

Επιπλέον της προβολής που προηγήθηκε της υλοποίησης, το φεστιβάλ έχει ήδη δημιουργήσει μεγάλο αντίκτυπο καθώς οι εξειδικευμένοι, θεματικοί δημοσιογράφοι που συμμετείχαν σε αυτό ξεκίνησαν τις αναρτήσεις άρθρων περιγράφοντας την τριήμερη εμπειρία τους και οι περισσότεροι εξ αυτών υμνούν την τοπική Κορινθιακή γαστρονομία.

Με το παρόν δελτίο τύπου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα:

  • Το Επιμελητήριο Κορινθίας για την συνδιοργάνωση
  • Το Δήμο Λ-Π-ΑΓ.Θ, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείου Λ-Π, την Περιφέρεια Πελοποννήσου και την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Κορινθίας για την υποστήριξη της διοργάνωσης
  • Τους Μαριάννα Δεβετζόγλου, Πάνο Παπαγιαννακόπουλο, Γιώργο Μάζο, . Ντιγκιρλάκη Χαράλαμπο και Experience Perachora για την πολύτιμη συνεργασία και συμμετοχή τους στα workshops
  • Τους Τοπικούς παραγωγούς προϊόντων που πρόσφεραν με χαρά τοπικά προϊόντα για τις ανάγκες πραγματοποίησης των workshops, μεταξύ των οποίων οι Oleosophia, Kallielaion, Markellos Olive Oil, Κορινθιακή σταφίδα Golden Black, Παραδοσιακά Ζυμαρικά Βλάχα ΑΕ, Κορινθιακή Ζυθοποιεία Canal Dive, Οινοποιείο Παπαγιαννακόπουλος, Συνεταιρισμός Οινοποιών Νεμέας ΣΟΝ, Οινοποιείο Μανωλάκη, ενώ για τις ανάγκες παρουσίασης της μίνι έκθεσης τοπικών προϊόντων τα Λουκούμια Γεράνεια, Σοκολατοποιΐα Κοχύλι και το αρτοποιείο/ζαχαροπλαστείο Κανάκης.
  • Την Comer Group Hotels, Wyndham Loutraki Poseidon Resort για την παροχή διαμονής σε φιλοξενούμενους δημοσιογράφους
  • Το Ypanema για την παροχή γεύματος σε δημοσιογράφους
  • Τις επιχειρήσεις, μέλη του LTO για την παροχή υποστήριξης μέσω εκπτώσεων σε παρεχόμενες υπηρεσίες τους – Comer Group Hotel-Club Hotel Casino Loutraki, Brown Hotels – Dave by the beach Loutraki, Εστιατόριο Paladar, Oceanos Fish & Seafood, Εστιατόριο Αχίλλειον, VIP Tours
  • Την εταιρεία marketing VIMA Guru για την άψογη συνεργασία και την πολύτιμη συνεισφορά, τον γραφίστα Δημοσθένη Χριστοφίδη για τον σχεδιασμό των εικαστικών και την εταιρεία ΦΑΣΜΑ για τις παραγωγές.

Το Taste of Loutraki, όπως είχε αποφασιστεί θα γίνει ετήσιος  θεσμός και θα ανακοινώνεται κάθε χρόνο εγκαίρως σε τουριστικά γραφεία της Ελλάδας και του εξωτερικού , προκειμένου να εντάσσεται η δράση στα τουριστικά πακέτα και να επιτυγχάνεται ο σκοπός του, που είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας του προορισμού.

Οι ημερομηνίες υλοποίησης του φεστιβάλ το 2023 είναι 16 – 18 Ιουνίου.

Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν για το επόμενο Taste Of Loutraki του 2023!

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published.