SEAJETS Ράλι Ακρόπολις: ‘Ολα όσα έγιναν στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου και θα υλοποιηθούν στο Λουτράκι

Για όλους όσοι παρακολουθούμε τα δρώμενα για τον Εθνικό μας αγώνα, η χθεσινή συνέντευξη Τύπου που έγινε στο επιβατηγό-οχηματαγωγό Champion Jet2 της SEAJETS και αφορούσε στο φετινό Ράλι Ακρόπολις που θα διεξαχθεί 10 -11 Οκτωβρίου 2015 στο Λουτράκι ήταν ένα θαύμα. Για να ακριβολογούμε ένα πολλαπλό θαύμα…
Η διοργάνωση του αγώνα τέθηκε πολλές φορές σε αμφιβολία τους τελευταίους μήνεςκαι χρειάστηκαν άλματα από την πλευρά των οργανωτών για να ξεπεραστούν τα οικονομικά και όχι μόνο εμπόδια.
Τα δυο βασικά προβλήματα ήταν:

1) Το δικαίωμα διοργάνωσης αγώνα όπου υπήρξε βραδυπορία στην παραχώρησή του από την ΕΛΠΑ στην ΟΜΑΕ: «Σίγουρα δεν διευκολυνθήκαμε» είπε χτες ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης παρουσία του προέδρου της ΕΛΠΑ Θόδωρου Κόκκινου.

2) Το παράβολο δικαιώματος (σ.σ: πάνω από 200 χιλιάδες ευρώ) το οποίο με ενέργειες της οργάνωσης αλλά και πρωτοβουλίες του επικεφαλής αθλητικών δικαιωμάτων του Eurosport, Αντώνη Αργυρόπουλου, μηδενίστηκε για το 2015.

Μετά από την επίλυση των δυο αυτών τεράστιων προβλημάτων που πριν το καλοκαίρι φάνταζαν άλυτα και καταδικαστικά για το μέλλον του αγώνα ήρθε σαν από μηχανής θεός η πρωτοβουλία ενός παλιού αγωνιζόμενου του κ. Μάριου Ηλιόπουλου να βάλει ξανά το Ράλι Ακρόπολις σε θετική τροχιά. Ο Μάριος Ηλιόπουλος που στον κόσμο των αγώνων έγινε γνωστός μέσα από τις επικές του μάχες με το Λεωνίδα Κύρκο (σ.σ: θα τρέχω, όπου τρέχει μας είπε χτες) είναι ιδιοκτήτης της Seajets. Πρόκειται για μια εταιρεία με 8 πλοία που επιχειρεί σε όλο το Αιγαίο Πέλαγος, με 140 συνδέσεις σε 16 νησιά. Η Seajets θα είναι για τα επόμενα δυο χρόνια (2015 – 2016) βασικός χορηγός του Ράλι Ακρόπολις αλλά και χορηγός ονόματος: Seajets Ράλι Ακρόπολις.
Ο κ. Ηλιόπουλος, επεσήμανε ότι είναι χαρά για την εταιρεία του το ότι πλέον συμπλέει με ένα διεθνές αθλητικό γεγονός του βεληνεκούς του Ράλι Ακρόπολις.



Στιγμιότυπο από τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου στο επιβατηγό πλοίο της Seajet, Champion 2. Διακρίνονται στο πάνελ από αριστερά: Μάριος Ηλιόπουλος Seajet, Δημήτρης Μιχελακάκης πρόεδρος ΟΜΑΕ, Βασίλης Παναγόπουλος διευθυντής λιανικής εμπορίας ΕΚΟ.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, τόνισε πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία για τον αγώνα καθώς εκτός από τη Seajets στήριξη στο Ράλι Ακρόπολις προσφέρει και η ΕΚΟ. Την ΕΚΟ, μέλος του Ομίλου ΕΛΠΕ εκπροσώπησε ο κ. Βασίλειος Παναγόπουλος, Διευθυντής Λιανικής Εμπορίας. Όπως ο ίδιος επισήμανε η ΕΚΟ έχει παράδοση στον αγώνα και για ακόμα μία χρονιά υποστηρίζει έμπρακτα τη διοργάνωση ως Επίσημος Χορηγός. Επιπλέον χορηγός του Ράλι Ακρόπολις για το 2015 είναι και ο ΕΟΤ για τον οποίο ειπώθηκε: «Η συνεργασία γίνεται σ’ ένα υγιές πλαίσιο, ο ΕΟΤ θα προσφέρει 20 χιλιάδες ευρώ υπό την προϋπόθεση να προσκομίσουμε τιμολόγια ιδιωτικών χορηγιών διπλάσιας αξίας».

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα μετά από δεκατέσσερα χρόνια σε ρόλο αλυτάρχη η κ. Ανίτα Πασαλή δίνει τη σκυτάλη στον κ. Νίκο Μανώλη. Πρόκειται για ευχάριστη εξέλιξη καθώς από τη μια η αλυτάρχης μετά από σειρά άρτιων διοργανώσεων (σ.σ: 11 με άριστα το 10) θα συνεχίσει να συμμετέχει καθοριστικά στα δρώμενα και ταυτόχρονα ο διάδοχός της, κ. Νίκος Μανώλης, πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας είναι άρτια καταρτισμένος με σημαντική εμπλοκή και εμπειρία στα αγωνιστικά δρώμενα τις τελευταίες δεκαετίες.


Αναφερόμενος στο φετινό αγώνα ο αλυτάρχης κ. Μανώλης αποκάλυψε το πρόγραμμα: 
Ο αγώνας θα είναι διήμερος Σάββατο 10/10 και Κυριακή 11/10. Το Σάββατο μετά την Qualifying Stage θα δοθεί η εκκίνηση κάτω από το βράχο της Ακρόπολης στις 15:00 το μεσημέρι.
Η μέρα περιλαμβάνει δυο ειδικές διαδρομές την Seajets Κινέτα – Λουτράκι μήκους 43km που ξεκινά στις 16:25 αλλά και την βραδινή EKO Racing Κινέτα που θα ξεκινήσει στις 19:33
Τη δεύτερη μέρα Κυριακή 11/10 υπάρχουν συνολικά επτά ειδικές διαδρομές. Τρεις επαναλαμβανόμενες Αθίκια (18km), Μυκήνες (21km), Κεφαλάρι (19km) και η ειδική της Ζήρειας (20 km). Η τελευταία θα εκκινήσει μέσα από τα Άνω Τρίκαλα και θα έχει επιπλέον ασφάλτινο κομμάτι. Συνολικά θα υπάρχουν σε αρκετά σημεία των ειδικών ασφάλτινα κομμάτια παρότι τα αυτοκίνητα θα έχουν χωμάτινο σετάρισμα.



Ευχή μας η φετινή οργάνωση του Seajet Ράλι Ακρόπολις 
να είναι εφάμιλλη των προηγούμενων και να στεφθεί εξίσου με επιτυχία. Το έχει ανάγκη και η Ελλάδα αλλά και ο εγχώριος μηχανοκίνητος αθλητισμός.

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published.