Mythical Peloponnese: Παρουσίαση της Νέας Ταυτότητας “Μυθική Πελοπόννησος” για τις επιχειρήσεις και τους φορείς που εμπλέκονται στον τουρισμό στην Κορινθία
Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Λουτρακίου, με την ενεργή υποστήριξη του Συλλόγου Ξενοδόχων Ξυλοκάστρου – Τρικάλων, διοργανώνει την Τετάρτη 22 Μαΐου 2013, στις 4μμ, στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο στο Λουτράκι, παρουσίαση της Νέας Ταυτότητας της Πελοποννήσου “Μυθική Πελοπόννησος”, για τις επιχειρήσεις και τους φορείς που εμπλέκονται με τον τουρισμό στην Κορινθία. Την παρουσίαση θα κάνει η κ. Έφη Λαζαρίδου, Marketing Strategy Advisor, Επιστημονικός Συνεργάτης Altervision A.E. & ΕΤΑΜ Α.Ε.
Η νέα ταυτότητα της Πελοποννήσου αποτελεί μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Πελοποννήσου στα πλαίσια μια δυναμικής προσπάθειας για την τοποθέτηση της Πελοποννήσου ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Συνεπώς η κατανόηση του περιεχόμενου της και η συνεπακόλουθη προσαρμογή των επιχειρήσεων και φορέων που εμπλέκονται με τον τουρισμό στο μοντέλο που υποδεικνύει, είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία της.
Την παρουσίαση της νέας ταυτότητας θα ακολουθήσει σύντομο Σεμινάριο με θέμα τις “Εμπειρίες της Πελοποννήσου”. Μέσω των 10 θεματικών ενοτήτων που περιλαμβάνει η νέα “Μυθική Πελοπόννησος” , τις “Εμπειρίες της Πελοποννήσου”, το τουριστικό προϊόν “Πελοπόννησος” εξειδικεύεται και διαφοροποιείται από τις γειτονικές και μη τουριστικές προτάσεις. Με τον τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία στην Κορινθία και στις επιχειρήσεις της να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν δικές τους μοναδικές “Εμπειρίες” που θα εμπλουτίσουν το τουριστικό τους προϊόν, καθιστώντας τις ξεχωριστές και άρα παγκοσμίως άξιες επίσκεψης.
Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Λουτρακίου και ο Σύλλογος Ξενοδόχων Ξυλοκάστρου – Τρικάλων καλούν τις επιχειρήσεις και τους φορείς που εμπλέκονται με τον τουρισμό στην Κορινθία να αγκαλιάσουν την εκδήλωση συμμετέχοντας δυναμικά σε αυτήν, καθώς η από κοινού δημιουργία ιδιαίτερων θεματικών “Εμπειριών” για την Κορινθία, και η προώθησή τους μέσα από την πύλη που ανοίγει διάπλατα η “Μυθική Πελοπόννησος”, θα αποτελέσει αναμφισβήτητα τη βάση για την ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού σε αυτήν. Επιπλέον, πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία να βρεθούν και να γνωριστούν όλοι οι επιχειρηματίες και οι φορείς που εμπλέκονται με τον τουρισμό στην Κορινθία.
Η νέα ταυτότητα της Πελοποννήσου αποτελεί μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Πελοποννήσου στα πλαίσια μια δυναμικής προσπάθειας για την τοποθέτηση της Πελοποννήσου ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Συνεπώς η κατανόηση του περιεχόμενου της και η συνεπακόλουθη προσαρμογή των επιχειρήσεων και φορέων που εμπλέκονται με τον τουρισμό στο μοντέλο που υποδεικνύει, είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία της.
Την παρουσίαση της νέας ταυτότητας θα ακολουθήσει σύντομο Σεμινάριο με θέμα τις “Εμπειρίες της Πελοποννήσου”. Μέσω των 10 θεματικών ενοτήτων που περιλαμβάνει η νέα “Μυθική Πελοπόννησος” , τις “Εμπειρίες της Πελοποννήσου”, το τουριστικό προϊόν “Πελοπόννησος” εξειδικεύεται και διαφοροποιείται από τις γειτονικές και μη τουριστικές προτάσεις. Με τον τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία στην Κορινθία και στις επιχειρήσεις της να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν δικές τους μοναδικές “Εμπειρίες” που θα εμπλουτίσουν το τουριστικό τους προϊόν, καθιστώντας τις ξεχωριστές και άρα παγκοσμίως άξιες επίσκεψης.
Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Λουτρακίου και ο Σύλλογος Ξενοδόχων Ξυλοκάστρου – Τρικάλων καλούν τις επιχειρήσεις και τους φορείς που εμπλέκονται με τον τουρισμό στην Κορινθία να αγκαλιάσουν την εκδήλωση συμμετέχοντας δυναμικά σε αυτήν, καθώς η από κοινού δημιουργία ιδιαίτερων θεματικών “Εμπειριών” για την Κορινθία, και η προώθησή τους μέσα από την πύλη που ανοίγει διάπλατα η “Μυθική Πελοπόννησος”, θα αποτελέσει αναμφισβήτητα τη βάση για την ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού σε αυτήν. Επιπλέον, πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία να βρεθούν και να γνωριστούν όλοι οι επιχειρηματίες και οι φορείς που εμπλέκονται με τον τουρισμό στην Κορινθία.