3D λογότυπο θα δημιουργηθεί από εταιρεία που επέλεξε ο Δήμος προκειμένου να προάγει διαδικτυακά το Λουτράκι και την ευρύτερη περιοχή ως τουριστικό προορισμό. Αποφασίστηκε ολόκληρο το ποσό που είχε προβλεφθεί στον προϋπολογισμό (15 οοο ευρώ) για τουριστική προβολή, να διατεθεί σε Ιντερνετική διαφήμιση και σε προβολή μέσω smart phones. Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Γ. Κακούρος παρουσίασε επιγραμματικά (λόγω πίεσης χρόνου) το σχέδιο και προέβαλλε ως παράδειγμα ένα αντίστοιχο λογότυπο – αυτό της Μυθικής Πελοποννήσου. Επειδή και το Λουτράκι δικαιούται λίγο μύθο και πολλή προβολή θα αποκτήσουμε και εμείς κάτι αντίστοιχο ως είδος και όχι φυσικά ως έμπνευση, μιας και δε θα γίνει αντιγραφή αλλά θα εφαρμοστεί απλώς η ιδέα του 3D λογοτύπου. Δείτε το απόσπασμα της παρουσίασης και μάθετε πως οι επιχειρήσεις θα μπορούν να διαφημιστούν σε ένα συνολικό εγχείρημα που όταν ολοκληρωθεί φιλοδοξεί να φέρει επισκέπτες από όλο τον κόσμο μιας και θα μεταφραστεί και στα αγγλικά. Ο κ Πέρας πρότεινε και στα Ρωσικά, αλλά αυτό δημιουργεί προβληματισμούς αφού από όσα ακούμε στις επιχειρήσεις που εξυπηρετούν Ρώσους τουρίστες οι απαιτήσεις των Ρώσων είναι μεγάλες ενώ τα χρήματα που ξοδεύονται λίγα. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι δε σημαίνει πως επειδή έρχονται από τη Ρωσία είναι απαραιτήτως ολιγάρχες ή τουλάχιστον πλούσιοι, μπορεί να είναι άνθρωποι με ένα μέσο εισόδημα, οι υπόλοιποι Ρώσοι, τους οποίους ονειρευόμαστε αλλά τους κερδίζει η Ρόδος, η Λευκάδα, η Κρήτη και άλλα κοσμοπολίτικα Ελληνικά νησιά θα έχουν άλλες απαιτήσεις και από τη διαμονή και από τις γενικότερες παροχές. Συνεπώς για την τουριστική ανάπτυξη δεν αρκεί μόνο να ληφθεί υπόψη η εθνικότητα των τουριστών, δεν παίζει ρόλο μόνο η τουριστική υποδομή, δεν είναι όλα θέμα διαφήμισης. Το ζήτημα είναι συνοπτικό και θέλει σφαιρική αντιμετώπιση.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B57kYjCN3to]
Πηγή: loutrakitv.gr
Όλοι έχουμε ένα κινητό στο χέρι. Πολύ σωστή η κίνηση το άνοιγμα στο διαδίκτυο. Πότε θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα; Ότι είναι να κάνετε να το κάνετε γρήγορα, τα μαγαζιά μπαίνουν μέσα μόνο τον Αύγουστο κάτι κινήθηκε. Οι τουρίστες πρέπει να έρθουν σύντομα!
Δως το βρε τσιγκούνα το logo τι σου είναι; Βοήθα να εξοικονομήσει λεφτά ο δήμος (χα χα) να περισσέψει τίποτα να φτιάξει κανέναν δρόμο
Ιουλία Φανίδου liked this on Facebook.