Μία έξυπνη διαφήμιση έρχεται αυτή τη φορά από το Λονδίνο για να σε παρασύρει σε ένα αβυσσαλέο ντεκολτέ αλλά και να σου μεταφέρει και ένα μήνυμα ζωής.
Στους δρόμους του Λονδίνου μία γυναίκα με πλούσιο στήθος αποφασίζει να το αποκαλύψει στα ανυποψίαστα μάτια των περαστικών οι οποίοι αγνοούν ότι στο πουκάμισό της μία διακριτική κάμερα καταγράφει τις αντιδράσεις τους.
Άντρες και γυναίκες φαίνεται ότι δεν μπορούν να αντισταθούν στη θέα ενός αποκαλυπτικού ντεκολτέ με το μάτι να πέφτει, ηθελημένα και μη, στα πλούσια ελέη μίας νεαρής γυναίκας. Από τον δρόμο και το λεωφορείο ως τα εμπορικά καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινής ζωής τα γυναικεία στήθη «τσεκάρονται» από τα μάτια των ανθρώπων. Με αυτή τη λογική, η εταιρεία Nestle Fitness δημιούργησε μία έξυπνη διαφήμιση για να μεταφέρει ένα ηχηρό μήνυμα ζωής:
«Τα στήθη σας “τσεκάρονται” καθημερινά. Λοιπόν, πότε ήταν η τελευταία φορά που τσεκάρατε το δικό σας;»
Μέσα από τη διαφημιστική εκστρατεία στόχος είναι η ενημέρωση για την αναγκαιότητα έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού ο οποίος μπορεί να θεραπευτεί όταν ανακαλυφθεί σε αρχικό στάδιο.
Ο Οκτώβριος έχει θεσμοθετηθεί από την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία ως «Μήνας Πρόληψης & Ενημέρωσης για τον καρκίνο του στήθους». Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με καρκίνο του μαστού, «Άλμα Ζωής» υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο στη χώρα μας, εντοπίζονται περίπου 4,500 νέα περιστατικά.
Ιουλία Φανίδου liked this on Facebook.