“Το 2010 το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, ήταν μία νεκρή ιστορία. Είχε τελειώσει για πάντα. Κανείς στην Αθηνα δεν πίστευε ότι είχε νόημα να λειτουργεί το δίκτυο της Πελοποννήσου.Ομως η μεθοδικότητα και η επιμονή του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, κατάφερε το θαύμα να αναστήσει το δίκτυο και να το ζωντανέψει. Ο ΟΣΕ πλέον με την βοήθεια της περιφέρειας ξεκινά τον προγραμματισμό και τα έργα για να σφυρίξει και πάλι το τρένο στην Πελοπόννησο.Ανακοινώνω επίσημα λοιπόν εδώ στην Τρίπολη ότι:
Ο προαστιακός Αθήνα-Λουτράκι μπαίνει πλέον στον σχεδιασμό και την τελική φάση της υλοποίησης του με την κατασκευή γραμμής Ισθμός-Λουτράκι και θα είναι έτοιμος τα επόμενα χρόνια.
Μέχρι το 2015 θα έχει πλήρως επαναλειτουργήσει η γραμμή Αθήνα-Λουτράκι και Κόρινθος-Ναύπλιο του ΟΣΕ
Επίσης μέχρι το 2015 θα μπεί σε λειτουργεία και η γραμμή του ΟΣΕ Αργος-Καλαμάτα, που θα δώσουν εξαιρετική ώθηση στο τουρισμό και την ανάπτυξη της Πελοποννήσου.
Ο Τατούλης κατάφερε να ξαναφέρει το τρένο στην περιφέρεια του και ο ΟΣΕ πλέον σχεδιάζει την πλήρη ανάπτυξη και λειτουργεία του σιδηροδρομικού δικτύου. Το τρένο θα δημιουργήσει σημαντικές ευκαιρίες στους νομούς της περιφέρειας..”
Αυτά ήταν τα κεντρικά σημεία της πολυ σημαντικής εισήγησης που έκανε χθές το μεσημέρι στην Τρίπολη ο πρόεδρος του ΟΣΕ κ.Παναγιώτης Θεοφανόπουλος μιλώντας στο 1ο αναπτυξιακό συνέδριο της Πελοποννήσου.
Ασφαλώς οι επίσημες ανακοινώσεις του ΟΣΕ είναι δεσμευτικές κάτι που τόνισε και ο πρόεδρος του, ενώ ο κ.Τατούλης είπε:
“Θα ήταν έγκλημα τα 11ο εκατομμυρία που είχε πληρώσει το Ελληνικό κράτος για να αναβαθμίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου να έμεναν στο χώμα. Η επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου ήταν δέσμευση τιμής με τους Πελοποννήσιους και απο την πρώτη μέρα που αναλάβαμε ξεκινήσαμε τον αγώνα για να αξιοποιήσουμε το δίκτυο που θα φέρει ανάπτυξη και προκοπή στην οικονομία και την κοινωνία της Πελοποννήσου. Ασφαλώς και κοιτάμε το μέλλον πλέον περισσότερα αισιόδοξα”…