Είναι η νεα υπηρεσία της KLM με τίτλο: meet and seat. Θα επιτρέπει στους επιβάτες κάθε πτήσης να τσεκάρουν το προφίλ των συνεπιβατών τους μέσω Facebook και Linkedin και με βάση αυτό να επιλέγουν που να καθήσουν.
Δεν είναι η πρώτη φορά που μια αεροπορική εταιρεία κάνει κάτι τέτοιο.
Η AirTroductions το 2006 υποσχόταν στους πελάτες της online γνωριμίες για εκείνους που ήταν τακτικοί.
Ωστόσο, μάλλον δεν είχε και πολλούς τακτικούς, αφού η εταιρεία έκλεισε..
Η Air Malaysia έχει υπηρεσία στο Facebook η οποία σου λέει αν συνταξιδεύεις με κάποιον γνωστό.