«Πλάκα Με κάνεις»! Τρολάρισμα για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης
Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων έχουν επικεντρωθεί στο κόστος αλλά και στην αισθητική του νέου λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αγγίζει τα 30.000 ευρώ και έγινε με απευθείας ανάθεση. Βρήκαν παρόμοιο λογότυπο ακόμα και σε φαγάδικο στην Ισπανία !
Με μόλις 17 ημέρες να απομένουν για την έναρξη της λειτουργίας του μετρό, το λογότυπο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σταϊκούρα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της “Ελληνικό Μετρό” αποκάλυψε το λογότυπο που ενσωματώνει στοιχεία από τη βυζαντινή παράδοση και συνδέει την ιστορία της πόλης με το μέλλον της. Όπως ανέφερε ο υπουργός, η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί μια ταυτότητα που θα αποδίδει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης, συνδυάζοντας την παράδοση με μια μοντέρνα, λειτουργική αισθητική.
Το νέο λογότυπο επιλέχθηκε ώστε να εκφράζει το ένδοξο παρελθόν της Θεσσαλονίκης αλλά και τον σύγχρονο, δυναμικό χαρακτήρα του έργου. Το βυζαντινό “μ” σχεδιάστηκε με απλοποιημένο τρόπο για να προσφέρει καθαρότητα και αναγνωρισιμότητα, απαραίτητα για ένα μοντέρνο μεταφορικό σύστημα. Το αποτέλεσμα χαρακτηρίζεται από ισορροπία μεταξύ ιστορικής αναφοράς και σύγχρονης αισθητικής, όπως αναφέρει και το voria.gr.
Παρόλα αυτά, στα κοινωνικά δίκτυα, το κόστος των 30.000 ευρώ και η απευθείας ανάθεση στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE με έδρα την Αθήνα, προκάλεσαν αρκετές αντιδράσεις.
Στο Χ το νέο λογότυπο έγινε γρήγορα trend, με τους λογαριασμούς να επιδίδονται σε έναν… διαγωνισμό χιούμορ και τρολαρίσματος.
Πολλοί το σύγκριναν με άλλα λογότυπα, άλλοι… αμφιβήτησαν την ιστορικότητα που αποπνέει, ενώ άλλοι έκαναν λόγο για “φαγοπότι”.
Φυσικά δεν έλειψαν και οι αναφορές στον ΠΑΟΚ και το κουλούρι Θεσσαλονίκης!