21/11/2024

Φθηνότερος καφές για τους ευγενικούς πελάτες. Τέλειο!!!

3

Φθηνότερος καφές για τους ευγενικούς πελάτες

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το
Τα μικρά παιδιά μαθαίνουν από τη μαμά τους να λένε πάντα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» και όταν μερικές φορές το ξεχνούν, σπεύδει εκείνη

να τους το υπενθυμίσει. Μεγαλώνοντας, όμως, οι ενήλικες συχνά αφήνουν πίσω τους τα πολύτιμα αυτά μαθήματα και ξεχνούν τους τρόπους τους.

Μία καφετέρια στη Νίκαια της Γαλλίας, ωστόσο, φροντίζει με έναν ευφάνταστο τρόπο να επαναφέρει τους πελάτες στον… ορθό δρόμο.

Έτσι, οι ιδιοκτήτες του Petite Syrah Café αποφάσισαν να «χτυπήσουν» τον λιγότερο ευγενικό πελάτη εκεί που πονάει περισσότερο, δηλαδή στην τσέπη του.

Σκέφτηκαν, λοιπόν, πως θα χρέωναν περισσότερο τον καφέ των πελατών τους ανάλογα με τον τρόπο που εκείνοι θα τον ζητούσαν στο μπαρ.

Αναλυτικότερα, για «έναν καφέ» καλούνται να πληρώσουν 7 ευρώ, για «έναν καφέ, παρακαλώ», καλούνται να πληρώσουν 4,25 ευρώ και για «καλημέρα, έναν καφέ παρακαλώ», πληρώνουν μόνο 1,40 ευρώ.

Ο διευθυντής της καφετέριας, Φαμπρίς Πεπινό, δήλωσε στην ιστοσελίδαThe Local: «Όλα ξεκίνησαν σαν αστείο γιατί κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος ο κόσμος ερχόταν πολύ στρεσαρισμένος και μερικές φορές ήταν αγενείς όταν έδιναν την παραγγελία για τον καφέ τους».

Συμπλήρωσε, μάλιστα, πως «αυτός είναι ο τρόπος μας για να τους λέμε να παραμένουν ψύχραιμοι και να προχωρούν ακάθεκτοι».

Αναγνώρισε, δε, ότι πολλοί υποστηρίζουν ότι οι Γάλλοι σερβιτόροι μπορεί να είναι αγενείς κατά καιρούς, αλλά «το ίδιο ισχύει και για τους πελάτες όταν βιάζονται».

Αποκάλυψε, πάντως, ότι ποτέ δεν εφάρμοσε το παραπάνω τιμολόγιο, όμως, παρατήρησε ότι υπάρχει σημαντική διαφορά στη συμπεριφορά των πελατών του.

«Οι περισσότεροι από τους πελάτες μου συχνάζουν εδώ και βλέπουν την αστεία πλευρά του πράγματος, κάνοντας υπερβολές στον τρόπο με τον οποίο θα δώσουν την παραγγελιά τους. Άρχισαν να με φωνάζουν μεγαλειότατο όταν είδαν την πινακίδα», είπε χαμογελαστός.

Την ίδια στιγμή, ακόμα και η πρώην υπουργός της κυβέρνησης Σαρκοζί, Κριστίν Μπουτέν, δήλωσε πως πρόκειται για εξαιρετική ιδέα.

Ανεξάρτητα από το αν εφαρμόζει το ιδιαίτερο τιμολόγιό του, η είδηση έκανε το γύρο του κόσμου, ταξιδεύοντας στο Διαδίκτυο, ενώ το σχετικό κείμενο στη σελίδα της εφημερίδας Nice-Matin στο Facebook έχει συγκεντρώσει πάνω από 60.000 likes.

«Ο κόσμος είναι πιο χαλαρός τώρα και χαμογελούν περισσότερο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό», επισήμανε ο Πεπινό.

Πηγή: yahoo.com

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

3 thoughts on “Φθηνότερος καφές για τους ευγενικούς πελάτες. Τέλειο!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *