Όπως διαβάσαμε στο travel.gr έχει εγκριθεί και σχεδιάζεται υλοποίηση ποδηλατοδρόμου που θα εξασφαλίζει τη σύνδεση της Αττικής με την Πελοπόννησο και συγκεκριμένα της διαδρομής Μέγαρα-Κόρινθος συνολικού μήκους 44 χλμ.
Κι αν σας φαίνεται παράξενο είναι επειδή η μετακίνηση με ποδήλατο φαντάζει ένας απαρχαιωμένος τρόπος μετακίνησης και επιπλέον αργός. Αυτό το μειονέκτημα όμως μπορούμε να το παραβλέψουμε αν κάνουμε εικόνα το μποτιλιάρισμα στην Αθηνών – Κορίνθου τις αργίες ή το καλοκαίρι που ώρες ολόκληρες περιμένουν οι εκδρομείς εξ Αθηνών για μια βουτιά στις θάλασσές μας. Τώρα που η εναλλακτική σύνδεση της Αττικής με την Πελοπόννησο γίνεται πραγματικότητα θα μπορούν να μετακινηθούν ταχύτερα με … τι άλλο την εποχή της τεχνολογίας; Μα φυσικά … με ποδήλατο!
Επιπλέον θα ενισχύσουν την οικολογική τους συνείδηση αφού δεν θα ρυπαίνουν το περιβάλλον με τα οχήματά τους και θα κινούνται ευτυχισμένοι εισπνέοντας τα ρύπη της Motor Oil μέσα στο οικολογικό συννεφάκι τους από τις αναθυμιάσεις του διυλιστηρίου που απλώνεται, επεκτείνεται και ανθεί εδώ και πολλές δεκαετίες και είμαστε βέβαιοι ότι φροντίζει για την προστασία του περιβάλλοντος με κάθε κόστος.
Πάντως η Γενική Γραμματεία Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος κατέθεσε αίτημα προς το Πράσινο Ταμείο να εξετάσει τη δυνατότητα χρηματοδότησης της Προμελέτης και των Τευχών Δημοπράτησης με στόχο την υλοποίηση ποδηλατοδρόμου που θα εξασφαλίζει τη σύνδεση της Αττικής με την Πελοπόννησο και συγκεκριμένα της διαδρομής Μέγαρα-Κόρινθος συνολικού μήκους 44 χλμ.
Το Πράσινο Ταμείο έκανε δεκτό το αίτημα χρηματοδότησης αποφασίζοντας παράλληλα τη διάθεση ποσού 974.126,15 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για το 2024 και τα επόμενα έτη, για την κάλυψη του κόστους της Προμελέτης και του κόστους των Τευχών δημοπράτησης. Αντίστοιχες πρωτοβουλίες για τη προώθηση του πεζοπορικού και ποδηλατικού τουρισμού αναλαμβάνονται και σε άλλες περιοχές της χώρας δείχνοντας τον δρόμο προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τους ελληνικούς προορισμούς.