Ολόκληρη η Συνεδρίαση του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου [Video]
Συνήθως άρθρα που αναφέρονται σε εκδηλώσεις της επικαιρότητας ξεκινούν ως εξής: με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τάδε εκδήλωση στην κατάμεστη αίθουσα … Θα μπορούσαμε να το γράψουμε κι εδώ αλλά δεν θα ήταν αλήθεια. Δυστυχώς η φιλόξενη αίθουσα του Wyndham Poseidon Resort στο Λουτράκι δεν ήταν κατάμεστη, όσο για την επιτυχία θα φανεί στον επόμενο απολογισμό. Η εκδήλωση είχε ελάχιστα μέλη του LTO, θα λέγαμε ότι από άποψη συμμετοχής είχε μια ισχνή παρουσία μελών. Μάλιστα στον χαιρετισμό του το τόνισε και ο Δήμαρχος κ Γιώργος Γκιώνης απογοητευμένος από την μη προσέλευση των μελών του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου. Αργότερα στη δική του τοποθέτηση ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας κ Παναγιώτης Λουζιώτης το απέδωσε στο γεγονός ότι πολλά από τα μέλη του Οργανισμού βρίσκονται στις επιχειρήσεις τους, έτσι δεν μπορούν να παραστούν, ενώ αναφέρθηκε σε προγράμματα που τρέχουν για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να κάνουν προσλήψεις προσωπικού. Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, στο πρόσωπο του Αντιδημάρχου ΑΑ κ Τάσου Σακελλαρίου, δήλωσε ότι ενισχύεται η τουριστική δράση στον Δήμο μας όσο το δυνατόν περισσότερο και μάλιστα φέτος διαχωρίζεται το τουριστικό event Taste Of Loutraki που αναμένεται να γίνει τέλος Μαΐου και θα έχει ξεχωριστή υποστήριξη. Κάπως έτσι μάθαμε ότι έχουμε ξεχωριστή Αντιδημαρχία Τουρισμού και αυτό είναι μία κίνηση έξυπνη από τη στιγμή που το Λουτράκι και η ευρύτερη περιοχή αποτελεί έναν μαγευτικό τουριστικό προορισμό και φιλοδοξεί να μπει ακόμα πιο δυναμικά στο παιγνίδι έχοντας να ανταγωνιστεί καθιερωμένα brands από όλο τον κόσμο, αλλά και από την Ελλάδα ακόμα, όπως είναι η Ρόδος, ή η Κρήτη κτλ που δεν χρειάζονται συστάσεις. Το Λουτράκι χρειάζεται προφανώς μιας και δεν είναι ευρέως γνωστό, όποιος όμως το γνωρίζει σίγουρα μαγεύεται από τα τοπία, την πληθώρα των τουριστικών δραστηριοτήτων που παρέχει η περιοχή, την εγγύτητα στην Πρωτεύουσα αλλά και στα ανυπέρβλητης αρχαιολογικής αξίας ιστορικά μνημεία, καθώς και από τα σημεία θρησκευτικού ενδιαφέροντος. Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα τα επικοινωνεί ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου με παρουσία σε εκθέσεις, μέσα από συνεργασίες με bloggers διεθνούς αναγνώρισης, μέσα από καμπάνιες στα social media και στα κλασικά ΜΜΕ με προτεραιότητα τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας. Αυτές οι κινήσεις αποφέρουν καρπούς και δεν μπορεί να τους αμφισβητήσει κάποιος, μάλιστα ο Πρόεδρος του LTO κ Σπύρος Καραβούλης μίλησε για ένα παράδοξο που είχε δημιουργηθεί την περίοδο της καραντίνας όταν ο κόσμος που είχαν προσελκύσει ο LTO μέσα από διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο ήταν περισσότερος από αυτόν που θα μπορούσε να δεχτεί η περιοχή, αλλά και το οδικό δίκτυο που εξυπηρετούσε την πολυδιαφημισμένη σπηλιά της Φώκιας ή την Μυλοκοπή ήταν σε θλιβερή κατάσταση με αποτέλεσμα να γυρίσει μπούμερανγκ η διαφήμιση. Αυτό το είπε θέλοντας να εστιάσει στο ότι δεν αρκεί να έρχεται κόσμος αλλά να γίνεται η σωστή διοχέτευση και κυρίως να υπάρχει πρόβλεψη ώστε να μένει ικανοποιημένος ο επισκέπτης. Ειπώθηκαν πολλά που δίνουν τροφή για σκέψη, ακόμα και η ανάδειξη του Ισθμού ως αξιοθέατου για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο προτάθηκε ως προοπτική από τον εκπρόσωπο της Διώρυγας. Ο καθένας από τη θέση που κατέχει, δεσμεύτηκε να συνεχίσει να στηρίζει την προσπάθεια το LTO, όπως ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ Σωτήρης Μουρίκης που μετέφερε και την πρόθεση του Περιφερειάρχη κ Δημήτρη Πτωχού να παραμείνει και χρηματικά στο πλευρό του LTO, όμως έχοντας στόχευση όχι μόνο την Κορινθία αλλά ευρύτερα την Πελοπόννησο. Ο κ Μουρίκης μεταξύ άλλων έκανε γνωστό ότι και η εκκρεμότητα με το Info Kiosk στον Ισθμό επιλύεται. Η ουσία στην οποία συνέκλιναν όλοι είναι ότι εκτός από τους Φορείς θα πρέπει οι ίδιοι οι επιχειρηματίες να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να ενισχύσουν πιο πολύ τη δράση του LTO. Δεν θα σας κουράσουμε με λεπτομέρειες που περιέχουν αριθμούς και αναλύθηκαν από τον Ταμία του LTO κ Δημήτρη Βλάσση. Όλα τα στοιχεία παρουσιάζονται στο παρακάτω βίντεο που μπορείτε να δείτε και να πάρετε όλες τις πληροφορίες σαν να ήσασταν εκεί.