«Είναι ένα έντυπο που αποτελεί μέρος της καθημερινής ρουτίνας των μετακινούμενων εργαζομένων και δεν μπορούσαμε παρά να σκεφτούμε μια διαφορετική χρήση του, προκειμένου να κάνουμε γνωστό το κατάστημα στους επιβάτες, και όχι μόνο», αναφέρει ο ιδιοκτητης της εταιρείας Aesop, ελληνικής καταγωγής κ. Dennis Paphitis.Το κατάστημα «Aesop» κατασκευάστηκε από 1.000 και πλέον παλιές εφημερίδες των «NY Times», οι οποίες στοιβάζονται η μία πάνω στην άλλη, εν είδει πάγκων και προθηκών, όπου τοποθετούνται τα προϊόντα.
Η εταιρεία, που λειτουργεί στη Μελβούρνη από το 1987, κάνει το πρώτο άνοιγμα λιανικής στην αμερικανική ήπειρο, ευελπιστώντας να προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών με την κατασκευή ενός πρωτότυπου καταστήματος.
Άλλωστε η εταιρεία είναι γνωστή για το πρωτότυπο design που επιλέγει στα καταστήματά της ανά τον κόσμο.
Πηγή: perierga.gr