– “Σπάστε την άμυνα μπετόν των Ελλήνων” – “Ο Σάντος θα πάει τον αγώνα στα πέναλτι”
– Τι απαντά ελληνίδα δημοσιογράφος στο υβριστικό δημοσίευμα για την εθνική μας – Όλη η επιστολή της
– Ελλάδα – Γερμανία απόψε στις 21.45
– Προκλητική γελοιογραφία και από το BBC
– Νωρίτερα θα σχολάσουν σήμερα οι Γερμανοί για να δουν τον αγώνα!
Να σπάσουν την άμυνα μπετόν των ελλήνων καλεί η εφημερίδα Bild τους γερμανούς και κυρίως τον προπονητή της εθνικής Γερμανίας, Λεβ.
Η εφημερίδα έχει βεβαίως τον αποψινό αγώνα πρωτοσέλιδο, με καυστικά σχόλια και ειρωνικό ύφος όπως άλλωστε το συνηθίζει.
Χθες είχε τον κατάσκοπο δημοσιογράφο. Σήμερα, μας ενημερώνει ότι δεν μπορεί να μας σώσει.
Η γερμανική εφημερίδα έχει στην ηλεκτρονική της έκδοση τον τίτλο: «Αντίο Έλληνες! Σήμερα δεν μπορούμε να σας σώσουμε! Έτσι θα γκρεμίσει ο Γιόακιμ Λεβ την άμυνα-μπετόν των Ελλήνων» και συνεχίζει: «Καταφέρατε να σωθείτε και να παραμείνετε στο ευρώ, αλλά σήμερα δεν θα σωθείτε. Ημιτελικά… ερχόμαστε και ο πρώτος τίτλος μετά το 1996 θα είναι πιο κοντά»!
Οι Γερμανοί είναι σίγουροι πως ο Φερνάντο Σάντος θα βάλει… πούλμαν στο τέρμα, αλλά τα πάντσερ δεν θα πτοηθούν: «Το έργο της Γερμανίας δεν θα είναι εύκολο. Ο Φερνάντο Σάντος θα φτιάξει ένα τείχος από μπετόν για να πέσουν πάνω του οι επιθετικοί μας, όπως αυτό με το οποίο η Τσέλσι νίκησε την Μπάγερν στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ».
Μάλιστα σε άλλο άρθρο προβλέπουν ότι τελικά ο Σάντιος αυτό που θα επιδιώξει θα είναι να παμε στα πέναλτι!
Το ματς αυτό έχει πάρει πολιτική διάσταση και είναι αργά πλεον να το δει κανείς σε άλλο πλαίσιο. Μέχρι και το BBC έχει αφιέρωμα στην πρώτη του σελίδα και μια γελοιογραφία άκρως ειρωνική για την Ελλάδα. Ο έλληνας παίκτης αξύριστος και με βλέμμα λίγο απολογητικό έχει στην θέση του σπόνσορα την λέξη Γερμανία. Και εξηγεί: “Η Ελλάδα είμαστε απλά αυτοί είναι οι χορηγοί μας”.
Κυκλοφορούν και άλλες γελοιογραφίες στο διαδίκτυο με πιο χαρακτηριστική αυτή:
H τελευταία βάρδια θα ολοκληρωθεί στις 19:00 το απόγευμα και όχι στις 21:00, όπως είναι το κανονικό ωράριο. Την ίδια απόφαση έλαβε και η Opel για τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο στο Ρούσελχαϊμ, ενώ η Daimler άφησε την ευθύνη της απόφασης στον υπεύθυνο κάθε εγκατάστασης.