Βλασφημία ή Χιούμορ; Η Προκλητική Διαφήμιση με Τα Πατατάκια και Τη Θεία Μετάληψη των Μοναχών
Η διαφήμιση της εταιρείας Amica Chips πυροδότησε έναν κύμα αντιδράσεων στην Ιταλία, καθώς παρουσίαζε μοναχές να τρώνε πατατάκια αντί για όστια κατά τη διάρκεια της Θείας Μετάληψης. Η εταιρεία υποστήριξε πως ο σκοπός της ήταν να χρησιμοποιήσει βρετανικό χιούμορ για να προσελκύσει τους νέους, αλλά η αντίδραση της Aiart, μιας οργάνωσης τηλεθεατών, οδήγησε στη ζήτηση της άμεσης απόσυρσης της διαφήμισης λόγω κατηγοριών για βλασφημία.
https://youtu.be/DXQ8pW0dk-U?si=YiTEjVsgX0YsvjdV