22/11/2024

Αύξηση των ορίων ταχύτητας & Εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα για τις παραβάσεις του ΚΟΚ

0

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Από σήμερα οι φάκελοι των πολιτών σε Μετρό και ΗΣΑΠ
Αν ο ίδιος οδηγός συνεχίσει τις παραβάσεις τότε θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης σύμφωνα με τα όσα προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών – Αύξηση των ορίων ταχύτητας καθώς και εισαγωγή σημάτων για τα ποδήλατα

Στην τροποποίηση της υπουργικής απόφασης με την οποία οι χρήστες των λεωφορείων του ΟΑΣΘ θα πληρώνουν στο εξής τα ίδια χρήματα για εισιτήριο όταν το αγοράζουν μέσα στα οχήματα από μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων αλλά και στην έκδοση του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου καθώς και στις τροποποιήσεις στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ.

 

Συγκεκριμένα ο ο υπουργός προανήγγειλε εισοδηματικά κριτήρια στο ύψος των προστίμων για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, εισαγωγή νέων κατηγοριών παραβάσεων (π.χ για αντικοινωνική συμπεριφορά) αλλά και ποινών χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Ο κ. Σπίρτζης αποκάλυψε επίσης πως στο μέλλον θα εισαχθούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα των οποίων οι αρχικές τιμές ορισμένων θα μειωθούν. Σύντομα για την ίδια παράβαση θα ορίζεται μία βασική χρηματική ποινή, πάνω στην οποία θα υπάρχουν προσαυξήσεις ανάλογα με το εισόδημα, μετά από διασταύρωση με το υπουργείο Οικονομικών. «Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική “έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ”», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Μάλιστα πολύ σύντομα οι ποινές θα ομαδοποιηθούν σε τρεις βασικές κατηγορίες παραβάσεων: μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας αντίστοιχα, ενώ θα προβλέπονται ποινές και για περιπτώσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς (όπως το πέταγμα του τσιγάρου από το παράθυρο) και συχνής πρόκλησης ατυχημάτων από ενασχόληση του οδηγού με το κινητό του τηλέφωνο ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη.

Σε αρκετές περιπτώσεις η παράβαση δεν θα συνοδεύεται καν από χρηματικό πρόστιμο αλλά θα αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης και η πινακίδα, πρώτα για έναν-δύο μήνες και σε περίπτωση επανάληψης της παράβασης, για ακόμα μεγαλύτερο διάστημα.

Αν ο ίδιος οδηγός συνεχίσει τις παραβάσεις τότε θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης, σύμφωνα με τα όσα εξήγγειλε ο υπουργός.

Ο υπουργός προανήγγειλε και αύξηση των ορίων ταχύτητας καθώς και εισαγωγή σημάτων για τα ποδήλατα.

Δείτε τη συνέντευξη του υπουργού

https://youtu.be/pm71CwRzHNw

Για το ηλεκτρονικό εισιτήριο: Τα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων του ΟΑΣΑ μας καθυστερούσαν

Επιπλέον ο υπουργός Υποδομών απέδωσε τα θέματα που ανέκυψαν στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε κωλυσιεργία από συγκεκριμένους κύκλους στη μεγάλη καθυστέρηση στην εκπαίδευση του προσωπικού και στα ζητήματα που προέκυψαν με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Στη συνέντευξή του, ο κ. Σπρίτζης δήλωσε ότι έχουν εκδοθεί μέχρι 32 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ηλεκτρονικού εισιτηρίου και απομένουν ακόμη δύο εβδομάδες για την έκδοση των υπολοίπων.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι ετέθη το όριο για την εφαρμογή του νέου συστήματος, στο τέλος Οκτωβρίου, γιατί κάθε μήνα ο ΟΑΣΑ έχανε χρήματα από τα κυκλώματα. Υπήρχαν δύο κυκλώματα που λειτουργούσαν και έχουν έρθει στην επιφάνεια: Το ένα ήταν μέσα στις αστικές συγκοινωνίες και αφορούσε στη διακίνηση των εισιτηρίων και το δεύτερο είχε να κάνει με το εργοστάσιο που εντοπίστηκε να τυπώνει εισιτήρια.

Προφανώς, σημείωσε, θα έχουμε ταλαιπωρία μερικές ημέρες με τις κάρτες, αλλά το πρόβλημα θα επιλυθεί άπαξ καθώς οι προσωποποιημένες κάρτες θα εκδοθούν μια φορά και στη συνέχεια οι πολίτες θα μπορούν να τις φορτίζουν στα μηχανήματα.

Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για επιλεκτική στάση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σημειώνοντας ότι είχε άλλη στάση με τις τράπεζες και άλλη με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Σε κάθε περίπτωση, διαβεβαίωσε ο υπουργός, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα στοιχεία των πολιτών που θα εκδώσουν προσωποποιημένες κάρτες.

Αναφερόμενος στο νέο σύστημα που εφαρμόζεται στον ΟΑΣΘ με το ενιαίο εισιτήριο είπε ότι τα μηχανήματα δεν έδιναν ρέστα, διότι ήθελαν να τα καρπώνονται οι μέτοχοί τους.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *