22/11/2024

Έχετε φέρει αυτοκίνητο 10ετίας (τυχαίο παραδειγμα ο χρόνος) από το εξωτερικό και το πληρώνετε με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα, σαν να είναι καινούργιο; Κι όμως μπορείτε να γλιτώσετε τα τεκμήρια και τα χαράτσια, όπως πιστοποιεί και με επίσημο έγγραφο το υπουργείο Οικονομικών!

Όλοι οι κάτοχοι εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ έχουν -πέραν της Βεβαίωσης που αναγράφει την 1η ημέρα κυκλοφορίας του σε κάποιο άλλο κράτος μέλος από την εισαγωγική εταιρεία που ανήκει το όχημά τους- και το Πιστοποιητικό Ταξινόμησης Οχημάτων που εκδίδει το Υπουργείου Οικονομικών που αναγράφει το έτος κατασκευής του αυτοκινήτου, την προηγούμενη χώρα ταξινόμησης του οχήματος και την ημερομηνία άφιξης – εισαγωγής στην Ελλάδα.

Οπως αναφέρει ο έμπορος αυτοκινήτων κ. Γιώργος Στασινόπουλος: «Το 2008 απέκτησα ως προσωπικό ΙΧ ένα Audi το οποίο είχε εισαχθεί στην Ελλάδα το 2007 και είχε κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Γερμανία το 2003. Μετά από την παραλαβή του Πιστοποιητικού Κατασκευής του αυτοκινήτου από την ελληνική εισαγωγική εταιρεία αλλά και του Πιστοποιητικού Ταξινόμησης Οχημάτων από το Υπουργείο Οικονομικών στην περσινή δήλωση άλλαξα την ηλικία του οχήματός μου συμπληρώνοντας την πραγματική του ηλικία που ήταν 9 έτη και όχι 5 έτη. Οπως χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε και στην φορολογική μου δήλωση το αυτοκίνητό του πλέον εμφανίζεται να έχει ταξινομηθεί για πρώτη φορά το 2003 όπως πραγματικά έγινε και όχι το 2007 που αναγράφει η Αδεια Κυκλοφορίας λόγω εισαγωγής του στην Ελλάδα. Μάλιστα εξαιτίας αυτής της μεταβολής αμέσως έπεσε και το τεκμήριο του αυτοκινήτου στα 5.320 ευρώ! Το ίδιο ακριβώς έχουν κάνει και πολλοί ιδιοκτήτες εισαγόμενων αυτοκινήτων των οποίων τα εισαγόμενα αυτοκίνητα μπορεί να είναι πραγματικής ηλικίας έως και 17 έτη ενώ βάσει την ελληνικής άδειας είναι μόλις 9 έτη…».

Αποτέλεσμα των παραπάνω βέβαια είναι οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ να έχουν την δυνατότητα να γλιτώσουν από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και των υψηλών Τεκμηρίων λόγω παλαιότητας των αυτοκινήτων τους!

Άλλωστε, όπως αναφέρουν και νομικοί κύκλοι: «Από την στιγμή που βάσει επίσημου εγγράφου του κράτους και ειδικότερα του Υπουργείου Οικονομικών ορίζεται η 1η άδεια κυκλοφορίας κάποιου αυτοκινήτου στην ΕΕ και κατ’ επέκταση και η πραγματική ηλικία του αυτοκινήτου δεν μπορεί να έρχεται η εφορία και να αναιρεί το υπουργείο Οικονομικών. Παράλληλα υπάρχει και η Βεβαίωση του Εργοστασίου που σε καμία περίπτωση κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να μην λάβει υπόψιν του…».

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *