Οι άλλοι μισοί μαθητές έλαβαν τον ίδιο ακριβώς φάκελο με μια μικρή, αλλά ουσιαστική, αλλαγή. Το όνομα “Χάιντι” άλλαξε σε “Χάουαρντ”. Στη συνέχεια, οι μαθητές ρωτήθηκαν για το πώς αντιμετωπίζουν την Χάιντι και τον “Χάουαρντ” και ενώ αμφότεροι βρέθηκαν εξίσου ικανοί (πρόκειται, εξάλλου για το ίδιο πρόσωπο!), οι μαθητές βρήκαν τον “Χάουαρντ” πολύ συμπαθέστερο!
Υπάρχουν άραγε ακόμη δυο μέτρα και δυο σταθμά μεταξύ άνδρα και γυναίκας; Υπάρχουν κοινωνικοί διαχωρισμοί μεταξύ των δυο φύλων; Μήπως ακόμη και οι ίδιες οι γυναίκες κρίνουν μια επαγγελματία του φύλου τους πολύ διαφορετικά, και αυστηρότερα, από έναν άνδρα; Η έρευνα μάλλον απαντά καταφατικά στα ερωτήματα αυτά…
Η ακόλουθη διαφήμιση συνοψίζει επιτυχημένα γιατί οι μαθητές βρήκαν διαφορές στο… ίδιο πρόσωπο βάσει του φύλου του:
[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kOjNcZvwjxI]