Οι αγαπημένες δικαιολογίες που λέμε για να αναβάλλουμε την προπόνηση

Η μια δικαιολογία μετά την άλλη – το «ελεύθερο» που δίνεις στον εαυτό σου, επειδή (και πάλι!) δεν πήγες στην προπόνηση. Μπορεί να είναι ατελείωτες. Οι δικαιολογίες, όμως, είναι εμπόδια. Είναι ο τρόπος που πείθεις το μυαλό σου να μην προσπαθήσει, γιατί έχεις συνδέσει αυτή την προσπάθεια με κόπο.
«Δεν έχω χρόνο σήμερα»
Δύσκολη και γεμάτη μέρα; Βεβαιώσου ότι έχεις έτοιμη από την προηγούμενη το βράδυ την τσάντα γυμναστικής. Ή βάλε μια από τις αγαπημένες σου workout playlists, για να μπεις στο κλίμα.
«Δεν έχω ένα διάλειμμα από τα παιδιά»
Αν έχεις νεογέννητο, χρησιμοποίησε το καροτσάκι του σαν εξοπλισμό γυμναστικής. Έχεις πιο μεγάλα παιδιά; Δοκίμασε να κάνεις μαζί τους μια προπόνηση στο σπίτι. Θα είναι ένας τρόπος να κάνετε μια δραστηριότητα μαζί και εσύ να γυμναστείς.
«Έχω πιαστεί από τη χθεσινή προπόνηση και πονάω»
Ο πόνος της δεύτερης ημέρας μπορεί να κρατήσει ακόμα και αυτόν που έχει πολύ καλή φυσική κατάσταση έξω από το παιχνίδι. Στόχευσε σε μια διαφορετική μυϊκή ομάδα που δεν έχει γυμναστεί την προηγούμενη. Έτσι, εάν τα πόδια σου πονάνε , προπονήσου στα χέρια και τον κορμό. Ή κάνε μια προπόνηση χαμηλής έντασης, όπως η γιόγκα.
«Βγήκα να διασκεδάσω χθες το βράδυ».
Μπορεί να είναι οξύμωρο, αλλά μετά από ένα καλό ξενύχτι, μια δυνατή προπόνηση θα μπορούσε να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Πιθανόν, θα ήταν ωφελιμότερο να αποφύγεις έντονα workouts (όπως το HIIT) και να ακολουθήσεις μια πιο ήπια άσκηση που θα σε κάνει να ιδρώσεις. Μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι με άφθονο νερό και ηλεκτρολύτες.

«Το σώμα μου δεν είναι ωραίο ακόμα, για να κάνω γυμναστική με άλλους»
Η τέλεια στιγμή συνήθως δεν έρχεται ποτέ. Για να ξεκινήσεις με άνεση, θα μπορούσες να φορέσεις άνετα ρούχα, εάν αισθάνεσαι ανασφαλής και πήγαινε ώρες εκτός αιχμής στο γυμναστήριο, όταν λιγότεροι άνθρωποι είναι εκεί. Το βασικότερο: αγάπα το σώμα σου, όπως είναι !
«Θα πάω αύριο»
Δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος από το παρόν. Φτιάξε ένα ημερολόγιο προπόνησης και κρέμασέ το στο ψυγείο ή κάπου θα το βλέπεις πάντα. Μάρκαρε κάθε μέρα που γυμνάζεσαι με ένα «Χ» και θα παρατηρήσεις γρήγορα, εάν ο χώρος είναι γεμάτος με σημάδια (συγχαρητήρια!) ή αρκετά κενά. Μπορεί να σε κάνει να επανεξετάσεις την επόμενη φορά που θέλεις να αναβάλεις άλλη μια προπόνηση για αύριο.
«Δεν έχω συνδρομή στο γυμναστήριο και ο καιρός είναι χάλια σήμερα!»
Ξέχνα το γυμναστήριο! Υπάρχουν τόσες πολλές καταπληκτικές προπονήσεις για το σπίτι που μπορείς να τις κάνεις στον δικό σου χρόνο, στην ιδιωτικότητα του σπιτιού σου, όπου ο καιρός δεν είναι καν παράγοντας. Επόμενη δικαιολογία παρακαλώ!
«Έχω τόση δουλειά που πρέπει να κάνω»
Η τακτική άσκηση βοηθάει στη μείωση του στρες, κάτι που σε κάνει πιο αποτελεσματικό, όταν αντιμετωπίζεις ακόμα και το μεγαλύτερο project. Με 20 έως 30 λεπτά άσκησης το πρωί πριν από την δουλειά, ακόμη και σε αυτές τις δύσκολα εργασιακά μέρες βελτιώνονται τα επίπεδα ενέργειας και η συγκέντρωσή σου.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published.