Τροφές που μας φτιάχνουν τη διάθεση!

Το δεύτερο lockdown ήρθε να δοκιμάσει τις αντοχές και τη ψυχολογία μας, με τον κόσμο να το βιώνει δυσκολότερα. Οι ψυχολόγοι επισημαίνουν πως οι σκέψεις μας για το μέλλον δηλητηριάζουν τη διάθεσή μας, με τον κίνδυνο της κατάθλιψης να υπάρχει εντονότερα από ποτέ.

Οι δραστηριότητες εντός σπιτιού και η συνεχής ενασχόληση με κάτι, βοηθάει στο να ξεφεύγει το μυαλό μας. Και αν αυτά δεν φτάνουν τότε η σεροτονίνη έρχεται να βοηθήσει.

Δεν χρειάζεται να καταφύγετε στα χημικά σκευάσματα αφού υπάρχουν τροφές που μπορούν να βοηθήσουν.
Η έλλειψη σεροτονίνης έχει αποδειχθεί πως συνδέεται με αυπνίες, κατάθλιψη, κακή ποιότητα ύπνου, κόπωση και ημικρανίες.

Δείτε τις τροφές με τη μεγαλύτερη ποσότητα σεροτονίνης που μπορείτε να προσλάβετε:
  • Καρύδια
  • Μπανάνα
  • Ακτινίδια
  • Δαμάσκηνα
  • Ντομάτες

Ενώ έρευνες έχουν αποδείξει την ευεργητική διάθεση στη ψυχολογία μας της σοκολάτας, ενώ καταπραυντική δράση στο στρες φαίνεται πως έχει το τσάι και το γάλα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το

Leave a Reply

Your email address will not be published.