Πώς να ελέγξεις θετικά το μυαλό σου και τις σκέψεις σου;

Οι πληροφορίες που δεχόμαστε κάθε ημέρα φτάνουν στο μυαλό μας με καταιγιστικούς ρυθμούς. Το μυαλό μας τις λαμβάνει και τις επεξεργάζεται ασταμάτητα. Πώς μπορείς να κρατήσεις το μυαλό σου ήρεμο και συγκεντρωμένο από τις ατελείωτες σκέψεις από τις οποίες βομβαρδίζεται κάθε δευτερόλεπτο; Υπάρχουν διάφοροι τρόποι. 

Ας δούμε όμως καταρχήν γιατί πρέπει να ηρεμήσεις το μυαλό σου; Οι περισσότεροι άνθρωποι εκτιμούν ένα ήρεμο μυαλό μόνο όταν βρίσκονται υπό πίεση, όταν ανησυχούν ή όταν πρέπει να συγκεντρωθούν σε κάτι.

Αν έχεις παρατηρήσει κάποιες από τις παρακάτω καταστάσεις, τότε σίγουρα θα σου είναι χρήσιμο να μάθεις πως να ηρεμείς το μυαλό σου:

  • Είσαι νευρικός και νιώθεις τα πάντα να σε ενοχλούν; 

  • Είσαι ανυπόμονος;

  • Υποφέρεις από φοβίες και αμφιβολίες;

  • Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς το βράδυ; Έχεις αϋπνίες;

  • Υπάρχουν σκέψεις που εμμένουν στο μυαλό σου παρόλο που προσπαθείς να τις αποβάλλεις; 

  • Έχεις δυσκολία συγκέντρωσης;

Όλα τα παραπάνω προκαλούν έλλειψη εσωτερικής γαλήνης. Έλλειψη συγκέντρωσης και αδυναμία καθαρής σκέψης. Και αυτό οδηγεί σε λάθη. Σε σύγχυση, σε αδυναμία λήψης σωστών αποφάσεων και εν τέλει σε αποτυχία.

Εάν θέλεις να πετύχεις περισσότερα στη ζωή, χρειάζεται να εκπαιδευτείς στο πώς να ηρεμήσεις το μυαλό σου και τις σκέψεις σου ώστε να μπορείς να μείνεις εστιασμένος στα θέλω σου και στα όνειρα σου.

Τι χρειάζεται να κάνεις;

  1. Βρες το χρόνο να κάνεις κάτι που σου αρέσει και σε χαλαρώνει, όπως ένα χόμπι. Ή διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο, άκου την αγαπημένη σου μουσική κ.λπ.

  2. Πέρασε χρόνο με τον εαυτό σου. Βρες λίγη ώρα μέσα στην ημέρα ώστε να μείνεις μόνος σου και να χαλαρώσεις το σώμα και το μυαλό σου. Ακόμα και λίγα λεπτά είναι αρκετά. Δώσε στον εαυτό σου λίγο χρόνο για να βάλει τις σκέψεις του σε τάξη. Να κάνεις διαλογισμό ή οποιαδήποτε δραστηριότητα σε χαλαρώνει, όπως γιόγκα,Tai Chi ή περπάτημα σε ένα ωραίο πάρκο που σε γεμίζει γαλήνη.

  3. Χρησιμοποίησε θετικές λέξεις και εκφράσεις. Οι λέξεις επηρεάζουν το υποσυνείδητο μας, την συμπεριφορά μας, τις σκέψεις μας και φυσικά τα συναισθήματα μας. Κάνε συνήθεια σου να χρησιμοποιείς θετικές λέξεις και εκφράσεις όταν μιλάς με τους ανθρώπους γύρω σου αλλά και στις εσωτερικές σου σκέψεις. Η χρήση θετικών λέξεων και εκφράσεων θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από το αίσθημα θλίψης και αρνητικής στάσης στην ζωή τα οποία οδηγούν σε έλλειψη εσωτερικής γαλήνης. Αυξάνουν επίσης την αυτοπεποίθηση σου, την αυτοεκτίμηση και την αποφασιστικότητα σου.

  4. Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι. Ποιες εικόνες καταλαμβάνουν το μυαλό σουΕικόνεςπροβλημάτων, δυσκολιών, αποτυχίας ή καταστροφής; Αυτές οι εικόνες σου στερούν την εσωτερική σου γαλήνη και χρειάζεται να τις αλλάξεις. Κάθε φορά που θα εμφανίζονται μπροστά σου οι αρνητικές σκέψεις αντικατέστησε τες με εικόνες επιτυχίας, ευτυχίας, χαράς. Μπορεί να χρειαστεί κάποιο χρόνο. Ίσως να μην γίνει από την μια στιγμή στην άλλη, Χρειάζεται να έχεις υπομονή.

  5. Πάρε βαθιές ανάσες. Ειδικά όταν είσαι σε κατάσταση στρες. 

  6. Γύμνασε το σώμα σου. Η άσκηση βελτιώνει τόσο την σωματική σου υγεία όσο και τη νοητική. 

  7. Κάνε μια βόλτα στην φύση. Ένας περίπατος στην φύση έχει πολύ χαλαρωτικά αποτελέσματα. Τα δέντρα, οι λίμνες, η θάλασσα, η ανατολή, το ηλιοβασίλεμα σε βοηθάνε να βρεις την χαμένη σου εσωτερική γαλήνη. 

Είσαι υπέροχος! Είσαι μοναδικός!

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published.